/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
word multimedieklip
Fra : etdye
Vist : 780 gange
10 point
Dato : 09-05-04 19:11

hvordan laver man words multimedieklip (indsæt-billede-multimedieklip) om så man kan se de forskellige billeder istedet for at søge om de forskellige billeder help help

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-05-04 19:49

Hvis du i word >indsæt>billede>multimedieklip>så får du da alle de billeder som er lagt ind.
Resten ligger på Office CD-rommen og kan lægges ind samme sted (men det fylder hvis du tager dem allesammen)
Læg din office CD-rom i skuffen og peg på jeg vil selv vælge og her kan du hakke af i alle multimedieklip/klipart.
Eyvind.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 10-05-04 08:33

ja det har du ret i men på min kommer der en søgemaskine frem ikke alle billederne og jeg har alts lagt billederne ind jeg er ikke dum

Kommentar
Fra : ansgard

Dato : 11-05-04 23:45

Et afklarende spørgsmål!
Når du gør som eyvind siger kommer der så ikke et vindue frem hvor du enten kan vælge at søge eller vælge en kategori af klip?

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 12-05-04 20:59

jeg kan KUN søge,og jeg kan ikke se nogen kategorier af klip

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 21:37

Indsæt>billede>to mulighedder
1. multimedieklip med fanerne billeder/lyde/animationsklip
2. fra fil med søgemulighed
hvis der ingen billeder er i fanen billeder = er de ikke indstalleret og skal så IMPORTERES først>importer udklip>de kan ligge på din CD-rom
Emesen.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 12-05-04 21:47

ja det er rigtig men på min computer viser den ikke nogen faner med billeder/lyde/animationsklip der kommer bare en SØGEMASKINE FREM I HØJRE SIDE FADT DET BØSSEHOVDER

Kommentar
Fra : ansgard

Dato : 12-05-04 22:00

Det er jo lige måden at opføre sig på for at få hjælp.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-04 22:03

Genindstaller din office.
Og jeg lukker her.
Emesen.

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 12-05-04 22:32

fatter du minus ansgard nå men mange tak for hjælpen især til dig emesen
hvd styresystem har du ?
og hvad office har du ?

help help help help help