/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
pdf fil på hjemmesiden, hvordan ?
Fra : meggi
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 09-05-04 11:31

Hej
Er der nogen som ved om man kan lægge en pdf-fil på hjemmesiden, i FP, så andre kan downloade den.
Og selvfølgelig også hvordan man gør det.
Mvh Betina

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 09-05-04 11:38

Hej Betina
du skal bruge et program til at lave filen om, jeg har har programmet liggende hvis du gerne vil have.

John

Accepteret svar
Fra : alstroem

Modtaget 50 point
Dato : 09-05-04 17:20

Hej Betina,
Hvis du har PDF-filen i forvejen, så skal du blot læggen filen op på din hjemmeside, og så lave et helt almindelig link til den, ligesom du ville gøre til andre hjemmesider. Når folk trykket på linket, så vil den spørge dem, om de vil downloade den eller åbne den.

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 09-05-04 18:57

Hej Alstroem
Tusind tak, det virker, dog spørger den mig ikke om jeg vil downloade, den åbner bare filen, men det er også bare ok.
Mvh
Betina

Godkendelse af svar
Fra : meggi

Dato : 09-05-04 18:59

Tak for svaret alstroem.
det virker, dog spørger den ikke om jeg vil åbne/downloade, men det virker. se det på www.stensgard.dk under Regulator COmplete, hvis du er interesseret. Tusind tak.
Mvh
Betina

Kommentar
Fra : alstroem

Dato : 09-05-04 20:13

Velbekommen :)
Hvor vidt den spørger eller ej, afhænger lidt af hvordan din browser er indstillet.
Pæn side i øvrigt!

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 10-05-04 08:06

Hej Alstoem
Tak for rosen af siden, det er altid godt at høre andres mening.
Mvh
Betina