/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
billig jog eller stalker?
Fra : II_SPAWN_II
Vist : 885 gange
380 point
Dato : 08-05-04 21:34

hey jeg ville spørge om der ik var en af jer der ved om der ik er en jog eller en stalker til omkring 2000 - 2500 i nærheden af fyn.... ikke på sjælland :D..... men den skal være lovlig (altså ikke stjållet gerne med tun til altså :P) og så må den gerne være adskilt..... men bare noget inde ved den prisklasse der.... Tak på forhånd.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-05-04 21:37

Har du ledt i www.dba.dk og www.gulgratis.dk

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:39

ja... har lige været der.... også QXL og kan ik finde noget til de priser... og vil med glæde selv samle den

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:39

ja... har lige været der.... også QXL og kan ik finde noget til de priser... og vil med glæde selv samle den

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:39

ja... har lige været der.... også QXL og kan ik finde noget til de priser... og vil med glæde selv samle den

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:40

kan en eller anden ik lige slette de to overstående inlæg og det her.. ved ik hvorfor den gjorde det der!! 0_o

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:46

når jov ville også være meget meget meget rart hvis motoren kun havde kørt mellem 8000 og 10000km

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 08-05-04 21:50

Ikke for noget, men tror du selv man kan få dem så billigt med de krav du stiller?

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:53

mordex ja det kan man faktisk... kender en der lige har købt en som har kørt 12000 som var samlet men hvor han selv skulle sidde kaburator på den....han ga 1500

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 21:56

og for det andet så behøver motoren jo ik have kørt så lidt.. bare omkring eller bare ikke mere end 17000.........

Kommentar
Fra : jbi210590

Dato : 12-05-04 07:26

eller prøv www.qxl.dk

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 12-05-04 17:13

hey du jeg har en stalker den har kørt 1100 den ska ha nyt tændrør så kører den..den r rimelig grim styrtede på den men fejler intet..den ska jeg ha 1300 kr for...haha der troede du lige hva...tror du selv du får noget for de par basseøre man??så du sku da for dum

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 12-05-04 17:45

trytter læs lige indlæget 3 over dit........ der var du lige godt dum hva

Kommentar
Fra : tobi.drengen

Dato : 12-05-04 18:04

Du kan sgu sagtens få en jog til de penge!

Tror det er dig der ikke følger med trytter! har lige købe en til 800 uden cylle. Den kører fint, og har kun kørt 6000 km!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-05-04 06:45

Så er ham du har købt den af enten snot dum, ellers er den rimligt sikkert stjålet!

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 14-05-04 13:10

jon ja eller også mangler den en cylinder ik smarte...

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-05-04 13:18

Nu skal du ikke begynde at være smart vel fjols... En jog i normal stand (altså ikke trafikskadet eller lignende) falder IKKE flere tusinde kroner i værdi fordi der mangler en skide cylinder du kan købe til 400kr...

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 14-05-04 14:03

ja hvis den skal være lovlig hvem køre lige lovligt?... og de falder meget i pris og du kan købe en jog R for 11000 fra ny

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-05-04 08:14

Ja jeg kunne da aldrig finde på at køre på noget stjålet ihvertfald, for så er man da nok først jordens største fjols. Hvis du mener tun-mæssigt, så har jeg da ihvertfald ikke sagt at man ikke skal køre ulovligt...

Kommentar
Fra : tobi.drengen

Dato : 17-05-04 11:36

Den er lovlig med pairer, og uden cylle hvis i ikke har fattet det! den kostede 800 hvis i heller ikke har fået det ind????!!!

Prøv at gå ind på andre hjemmesider end dba.dk - så finder i nok ud af at det er pisse dyrt derinde!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-05-04 15:41

Så stopper du fandeme! 800kr. for en jog uden cylinder, det er jo dybt urealistisk... Og ja jeg kender skam mange andre steder end dba.dk hvor scootere er meget biligere, men ikke så billige...! Så den side vil jeg meget gerne have ??? Og papire kan også stjæles...?

Kommentar
Fra : tobi.drengen

Dato : 17-05-04 15:54

Har ringet ind til politiet og spurgt om den var meldt stjålet... Og det var den ikke!!!!!

Så jeg tror det er dig der skal stoppe! Du fatter jo ingenting!
Jeg havde sgu nok ikke sagt at jeg havde købt en jog for 800 hvis jeg ikke havde det, vel smarte?

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-05-04 06:34

Jamen så kom da med den side smarte, så vi andre også kan købe jog's til 800kr. uden cylinder, for så vil jeg da med glæde købe et par stykker....!?

Kommentar
Fra : tobi.drengen

Dato : 18-05-04 11:03

Den er ikke købt på en hjemmeside. Men af et forsikringsselskab, smarte! Så find du et forsikringsselskab og køb din fucking jog!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-05-04 12:19

Jaja så har den jo også været stjålet eller lignende ellers ville et forsikringsselskab jo ikke have den stående... Og desuden mangler jeg ikke en jog, sådan en har jeg skam, men hvis man få dem til 800 kr., så vil jeg da gerne købe et par stykker...

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 18-05-04 18:24

jog r også nogle små skod bikes man....du ka lige så godt købe en passola hahahaha....ej de koster også mere end 800 hahaha...

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 23-05-04 00:22

Jon og Tobi -> Tag jer sammen og drop det pis :p

I har begget ret :D

Man kan godt købe en jog fra forsikringsselskaber, hvis man kender nogle som kander nogle osv. At du så har været heldig at der kun manglede en cylle er jo bare totalt heldigt!! Ved d bliver afholdt auktioner fra forsikringsknallert, ved bare ikke hvor og hvornår og er ret sikker på de ikke ville have en masse alm mennesker med... Ved at cykelforretninger osv, er med....

Kommentar
Fra : ulle1905

Dato : 23-05-04 12:31

har sku lige købt en peugeot 45 der var nyrenoveret med polini vario og cyl for 3500 kr... så tror sku heller ikke han har givet mere end en tussebasse for den..... også hos forsikring.. men nogen der ved hvordan man kontakter dem?

Kommentar
Fra : tobi.drengen

Dato : 23-05-04 12:40

Jeg kontaktede dem igennem en vens far der arbejder sådan et sted... Ellers ved jeg ikke...

Kommentar
Fra : J3kZ