/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Undervandshus til SONY PC1
Fra : tokiksen
Vist : 317 gange
25 point
Dato : 08-05-04 19:41

Hej,

Er der mon nogen der ved hvor man kan købe et undervandshus til et SONY PC1 digitalt videokamera?

Det skal kunne gå ned til 30-40 meter!

På forhånd tak,

Allan

Kommentar
Fra : clausan

Dato : 10-05-04 22:04

Hej Alan

Jeg har selv et hus til et PC 120 - der blot er en updatet PC1'er, og det er rigtig godt. Dog skal du huske at få en vidvinkelforsats med, - du ved brudningen under vandet...

Betjeningen er enkel og velfungerende, og jeg har ikke oplevet nogle bug's, mangler eller andet bøvl.

Du kan læse om huset hér http://www.ikelite.com/web_pages/sony_pc1h.html

Og du kan købe hér:
DykkerSport
Aalborg, Denmark
Distributor for Denmark, Finland, Sweden
Pho: 45-98-104100
Fax: 45-98-104200
e-mail: info@dykkersport.dk

Der er lige dét med DykkerSport, at de vil have betaling på forhånd. Men jeg har handlet flere ting, og det er gået problemløst hver gang.

Rigtig god fornøjelse

Og husk masser af lys til dén dybde...

Clausan