/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
slank
Fra : altan
Vist : 289 gange
50 point
Dato : 08-05-04 17:55

Er der nogen der har prøvet eller hørt om COMPLET-plus og COMPLET-yoyo?
Jeg har været på netet,men jeg kunne ikke finde hvor meget man taber sig med tiden.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 09-05-04 10:35

Hejsa

Der er en rigtig god grund til at du ikke kan finde noget om hvor meget vægttab du kan opnå. Grunden er den at der ikke er nogen dokumentation for noget som helst vægttab, og alle undersøgelser viser at det er højst usandsynligt at du nogensinde vil kunne tabe dig pga den slags produkter.

Der er ingen tvivl om at du måske nok vil kunne tabe dig, hvis du tager produkterne, men så er årsagen ikke produkterne, men fordi du så i stedet har fokus på kost og motion, og dermed spiser sundere og får mere motion.

Hvis du vil tabe dig på en god og sund måde, uden at spilde en masse penge kan du besøge min side http://slankigen.webbyen.dk hvor du kan få gratis hjælp til et varigt vægttab. Jeg har selv tabt over 60 kg siden 1. august og vi er mere end 800 personer der har tabt os indtil nu.

Endnu en gang - det er 100% gratis. Lad være med at spilde en masse penge på en mirakelprodukter for det virker ikke. Jeg kan til gengæld garantere dig at du vil kunne tabe dig forholdsvis nemt og uden udgifter, hvis du selv er motiveret.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : Krea

Dato : 10-05-04 21:05

Henning> Du fyrer det samme copy and paste svar af i alle tråde. Ikke at jeg er uenig med dig i måden af tabe sig på, men det er ikke det svar som altan leder efter.

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 11-05-04 11:13

Hej Krea
Det glæder mig da at du er enig med mig i måden at tabe sig, men jeg er ikke enig med dig i at jeg copy/paster. Jeg skriver faktisk alle mine svar direkte og bruger aldrig copy/paste.

Når svarene til tider kan ligne hinanden er det naturligvis fordi spørgsmålene ofte kredser om det samme problem, nemlig at der findes en masse plattenslagere der forsøger at slå overvægtige for nogle kroner.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : Krea

Dato : 11-05-04 20:25

Henning> Så er det nok bare mig der synes de lidt ens :) Men vi kan hurtigt blive enige om at alle disse pseudovidenskablige og udokumenterede møgprodukter er totalt og aldeles spild af penge og et forsøg på at hoppe over hvor gærdet af lavest - bortset fra at man ikke kommer over alligevel

Altan> Ifølge produktets hjemmeside indeholder det en række planteudstræk. Det står 3 nævnt. Male (kender jeg ikke noget til) Grøn te - Har samme effekt som effedrin (Dvs øger forbrændingen) omend i meget mindre grad. Og gurkemeje, som ifølge hjemmesiden skulle "sætte gang i maven" - hvad der så end menes med det.
Så en konlusion må være: BULLSHIT!! Hold dig langt væk. Det vil måske øge din forbrænding minimalt (1%) men det er slet ikke pengene værd. Og du får med garanti ikke det ønskede vægttab med dette produkt. Kig hellere på Hennings hjemmeside.