/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Panasonic x70
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 264 gange
60 point
Dato : 08-05-04 16:25

Dau alle sammen !

JEg skal have ny telefon...
meeen jeg ved sQ ikke helt hvad det skal være for en !

Det skal være en med mp3 og radio !

Er her nogle der ved om den panasonic x70 kan afspille mp3 og om der er radio i ?

Hilsen Simon

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 08-05-04 16:34

OG hvis der er mange der skriver et svar så vil jeg meget gerne også have at i skriver om en Samsung E700 (for at få pointene) )

Hilsen simon

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-05-04 16:37

Hej Simon,

Hvad blev der så af din 6600?
Og lukker du ikke lige dit spørgsmål her: http://www.kandu.dk/dk/spg/40028

Mvh Niels

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 08-05-04 17:07

Nej nej... du misforstår !

det her spg har jeg lavet for en af mine venner der oZ R blevet konfirmeret !

:)

Hvordan lukker man det ?

Kommentar
Fra : vpa333

Dato : 08-05-04 18:03

En x70 har ikke mp3 eller radio og ang e700 er den en noget bedre mobil selv om den mangler bluetooth og emailklient
i forhold til x70eren ,sms delen i x70 er mildt sagt håbløs

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-05-04 12:33

Simon:

Du lukker et spørgsmål ved at trykke på "Accepter som svar" oppe i højre hjørne af en af kommentarene.. Derefter skal du vælge ud af 5 stjerner, hvor god besvaringen er.

Mvh Niels