/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder den sang???
Fra : kimpark
Vist : 257 gange
50 point
Dato : 08-05-04 13:18

Hvad hedder den sang som ham den sort håret synger til fordel for storesøteren på stationet i "10 things i hate about you"????

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 08-05-04 13:42

kender ikke denne sang- men prøv at gå ind på www.google.dk og skriv ´hvad du søger efter navnet

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 13:46

Her kan du læse stort set alt om filmen

http://www.imdb.com/title/tt0147800/

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 13:47

Men det er denne oplysning du leder efter?

The original song scripted for Patrick to sing to Kat to gain her forgiveness was "I Think I Love You" by the Partridge Family.

Kommentar
Fra : Ferslev

Dato : 09-05-04 00:07

Hej Kimpark

Sangen hedder "Can't Take My Eyes Off Of You" og den bliver sunget af "Frankie Valli"