/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
BILLIG REJSE MED STRAND OG SOL
Fra : steffen15
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 08-05-04 13:01

hej med jer!! vi kommer fra vejle og vi søger et billig rejsemål,! der skal være sol strand og billig at købe ting og mad!! vi har ca 1600 pr person + lommepenge!! det skal være inkl fly og hotel mvh de to unge

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 13:04

Og hvornår vil i gerne afsted?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 08-05-04 13:05

lige efter maj

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-05-04 13:08

Efter maj.. dvx. i Juni?

Hvilke krav er der ellers, skal det være et party sted, eller skal der være kultur, eller.......... ?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 08-05-04 13:10

prøv at tjekke på www.osterlindet.dk her kan I sikkert finde noget

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-05-04 13:19

kik på http://flybillet.dk du kan med fordel tilmelde dig deres nyhedsmail.
jeg er det selv, og der kommer mange rigtige gode tilbud.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 08-05-04 14:37

Hej - se på http://www.mrjet.dk/ og søg på forskellige rejsemål hvor I kan tænke jer at holde ferie.
Det er nok ikke nemt at finde rejser med fly når I kun har ca. 1600 kr. pr. person, men måske kan det klares med en busrejse
Du kan også prøve hér: http://www.x-perience.dk/serv02.htm (eget link ) hvor der er nogle priser at sammenligne med, samt links til forskellige selskaber

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 50 point
Dato : 08-05-04 15:06

Den. 5/6 rejser Tyrkieteksperten til Marmaris fra Kastrup for kun 1699 kr,-
Hotellet hedder Begonvil, og ser okay ud..

http://www.tyrkieteksperten.net/lastm_kastrup.asp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-04 15:08

Åh Vejle skriver du. Ja så er der et stykke vej til Kastrup..æuw!!

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 08-05-04 15:28

Hvis I ikke er specielt kræsne med hvor I skal hen eller hvornår, er det en god idé at kontakte rejseselskaberne for at høre om de har afbudsrejser, som I kan købe til billige penge. Man kan være heldig at få rigtig gode rejser til meget billige penge, hvis man er parat til at tage afsted med 1-2 dages varsel.

Kommentar
Fra : Fumleren

Dato : 09-05-04 00:15

Gå ind på www.danskfolkeferie.dk i menuen til venstre nederst. Der kan I finde rejser i lejlighed på Samos eller Kreta til 1.298,- med en uges varsel. Efterhånden som rejsetidspunktet nærmer sig på de dyrere rejser med senere afrejsetidspunkt, bliver de nedsat til meget lave priser. Hold øje!

Kommentar
Fra : Fumleren

Dato : 09-05-04 00:16

Glemte lige at skrive, at der osse er afrejse fra Billund.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 11-05-04 08:11

Tag afsted fra Hamburg. Har kan I finde meget billige rejser incl. halvpension.

Der er mange søgemuligheder på nettet, men her er en.
http://www.travelchannel.de/tc.all.hawaii/servlet/com.freiheit.travelchannel.LamiServlet/tch/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-05-04 21:04

fik lige en mail fra sas
Citat
Rejs på sommerferie med SAS. Sommertur/retur fra 945,-
For blot 945,- t/r kan du rejse med SAS ud i Europa i løbet af sommeren. Rejsemålene er mange, og du får hos os altid den bedste service; Du lander i de bedste lufthavne, optjener EuroBonus-point, har mange afgange at vælge imellem og nyder gratis service om bord.

Bestil rejse på www.sas.dk

Eller
http://www.scandinavian.net vælg land og kik under tilbud

Mvh. Natmaden

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 12-04-06 20:51

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-04-06 05:18

Nåe det tog sin tid !
Var det alá filmen 'midnightexpress'