/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Logo på Ericsson 6630..
Fra : miomis
Vist : 635 gange
150 point
Dato : 08-05-04 12:05

Min mand og jeg har udskiftet vores mobil-telefon(er) fra en Nokia 8310 til en Ericsson 6630.

Men kan ikke forstå, at mit logo på min telefon er "centrex", og hans er "telia dk"...
Har jeg lavet noget forkert og hvad betyder "centrex"?

Håber jeg har formuleret mit spørgsmål så det er til at forstå!

God formiddag eller eftermidag!
Miomis

Accepteret svar
Fra : 0808

Modtaget 150 point
Dato : 08-05-04 16:35

Hej hej
hvor for at der lige netop står telia på den ene og ikke på den anden ved jeg ikke
MEN der er noget der heder telia centrex mobil (det er svensk)
Hvad der er til forskel kan du se ved at søge på google ( indtast telia centrex mobil)
Hilsen Per.

Godkendelse af svar
Fra : miomis

Dato : 13-08-04 09:41

1.000 tak for din respons!

Problemet er løst:
Jeg havde ved en fejl "tændt for Bluetooth"...og derved fremkommer der dette ord!
Iøvrigt virkede det FULDSTÆNDIGT mærkeligt,at den skulle til opladning oftere end min mand (han bruger sin arbejsmæssigt....regning? - min ca. 100 kr. om måneden!)
Men det var åbenbart klart,når den søger og higer konstant!

Knuz
Miomis

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 13-08-04 09:43

.....undskyld den lange ventetid - ved det er r..træls!
Men det er mindre end en uge siden, min mand tale med en mobil-feak!

Knuz