/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens sl55, er den god?
Fra : chinabox
Vist : 611 gange
30 point
Dato : 07-05-04 22:39

Hej!

På mandag for jeg en Siemens sl55, som jeg bytter med min nokia 3200! :) he he.....
ej men tænkte lige på om den er nem og hurtig at skrive sms'er på? Har været godt tilfreds med min 3200 som er rigtig hurtig at skrive på! Nogen som ellers har gode/dårlige erfaringer med siemens sl55? F.eks. sådan noget med om skærmen er god, klar og viser gode farver?
Har hele tiden været til nokia men vil gerne prøve noget andet! Og hvordan er den siemens sl55 i holdbarhed og brugervenlighed?! Bare kom med alle jeres erfaringer!

På forhånd tak! :)

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 07-05-04 23:30

Hej china,

Jeg kender personligt ikke mobilen, men læs om andres bedømmelser af den her:
http://www.reviewcentre.com/reviews5726.html
Som det fremgår, så er der blandede meninger om den.

En rigtig nyttig side..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 07-05-04 23:44

Okay... vil prøve at tjekke siden ud! Tak skal du ha! :) Fortsat go weekend!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 08-05-04 08:44

jeg har selv haft en sl55 og det er en af de bere telefoner på market hvis du kan undvære blutoole så er den rigtig suværen mit personlig minus ved den er displyet det syntes jeg kunne være bere men det er et personligt spørgsmål hvad man syndtes. forsat god weekend

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-05-04 13:38

Okay.... men hvorfor har du den så ikke mere når du siger den var god? :) Har du ikke været udsat for det man ellers hører om den, f.eks. at den slukker og går ud eller at skærmen fryser?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 08-05-04 14:00

nej det har jeg ikke og grunder til jeg ikke har den mere at jeg arbejder med telefoner til daglig og skifter heletide for at kunne følge med i det nyeste de simens jeg kender til som har problemer med displayet er m mc 60 jeg har ikke haft eller fået nogle sl55 ind med fejl håber de har givet dig nogle svar ellers skriver du bare igen og så skal jeg sem om jeg kan hjælp dig *s*

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-05-04 15:02

Kan man få en mp3 afspiller til sådan en sl55???? :) har set en som skulle passe til siemens til 500 kr.... men passer på en sl55? Mener stikket er ens?!

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-05-04 15:51

Og hvor kan man evt. få et datakabel? ved godt der er infrarød port, men har det desværre ikke på min com!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 08-05-04 15:58

datakablet kan købes to steder hos din teleforhandler (det vil jeg anbefale) og hos t hansen www.thansen.dk når du køber et orginat datakabel kan du ringe til simens hotline og få hjælp vis det driller og du får software med som passer på din tlf (s og sl55) hvis den mp3 afspiller passer til en s55 så passer den også på sl55

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-05-04 16:02

Okay det lyder fedt hvis den passer på min sl55.... jeg har bare hørt noget om at den IKKE passer der på?! Glæder mig til at få min mobil mandag! Har fundet et datakabel til 125, ikke org, men overlever! Jeg for software med af ham jeg bytter med, så mangler kun kabel!

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-05-04 17:29

Ej snøft: på tdc's hjemmeside har de den mp3 afspiller, men de skriver at den kun passer på disse siemens modeller: C45, M50, ME45, MT50, S45 og S45i........!

Kommentar
Fra : vpa333

Dato : 08-05-04 18:07

har haft en sl55 i 3 md ,har oplevet at den slukker selv ,men det blev lavet ,skærmen er ikke særlig god og hvad angår
sms er nokia nok de bedste hvis du er hurtig på tasterne

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 08-05-04 18:17

Okay hvad fejlede den siden den slukkede? Du siger en blev lavet, mener du en software(firmware) opdatering?

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 10-05-04 17:29

Okay.... nu har jeg netop modtaget min sl55.... Den ser rigtig go ud og den virker til at være nem at bruge! Synes ikke den er langsom til at skrive sms'er på som så mange siger, men når man skal skifte fra på til så, tager det et sekundt :( Men skal háve opdateret min firmware i mobilen!

Kommentar
Fra : Bettepop

Dato : 12-05-04 12:49

Hej.... Jeg har selv en Siemens.... dog ikk den... men den er super.....
Du får en perfect mobil..... det eneste minus er nok at den er lidt langsom i startenn....

husk at give mig min point... heh heh

Bettepop

Kommentar
Fra : changhunden

Dato : 01-04-05 09:45

Hej

jeg vil lige høre om du stadig er glad for din Siemens SL55? Jeg overvejer nemlig at købe sådan en.

Hilsen

Jan