/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Ingen farver
Fra : Pc freak
Vist : 256 gange
100 point
Dato : 07-05-04 20:07

Min Hp DeskJet 670c kan ikke udskrive i farver.
Kan jeg have slået farveudskrift fra?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-05-04 20:09

Ja du har nok sat flueben i gråtone udskrift. Højreklik på din Printer, gå ind under egenskaber og indstillinger!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-04 09:42

Hvis ikke farvepatronen er tom.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 13:05

Fik du svar?

Kommentar
Fra : Pc freak

Dato : 31-05-04 20:04

nej det er ikke nogle af de mugligheder

Kommentar
Fra : Incipient

Dato : 15-08-04 19:20

Hejsa
Husk at blæk patroner, godt kan tørre ud. Denne printers, driver, har det med at låse sig fast, på fx. at skrive ud i sort og hvid. Dette kan man indstille inde på egenskaber i driveren.
Hvis jeg var dig, ville jeg først og fremmest, afinstallere printeren, og installere med en ny driver, og derefter teste om der kommer farve på udskriften.
Hvis ikke, så købt en ny toner..
Men man kan altid vælge i driveren, om man vil skrive ud i sort / hvid, eller farve.. kig under udskriftsindstilninger
Mvh
Incipient