/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Christian Berggreen ZZR vs. VTR
Fra : muss
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 29-05-02 10:43

Hej Christian

Jeg sidder lige og ser dit indlæg til zzr600 og ser at du har købt en VTR.
Jeg er selv ejer af en ZZR600, men går og overvejer at købe en VTR, da jeg gerne vil have mere moment og færre omdrejninger. hvad er dine erfaringer med at skifte fra ZZR til VTR? Jeg er selv 190cm, og synes at jeg sidder godt på zzrén, men er VTRén bedre/dårligere hvad angår kåbe og komfort??

På forhånd tak

Muss

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-02 14:16

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : muss

Dato : 16-07-02 12:11

jo det ville jeg gerne, men det er det desværre ikke, så jeg håber endnu....

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 26-05-03 00:13

Det ville være fint om du lukkede spørgsmålet

hilsen

mccracken

Kommentar
Fra : muss

Dato : 17-06-03 15:09

Hvorfor kan jeg ikke lukke det??