/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
betalings Nyhedsservere
Fra : renekure
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 29-05-02 08:05

Efterlyses:
Link til betalings nyhedsservere.

Ikke fordi at jeg er vild for at skulle betale for nyhedsgrupper

mvh

René

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 29-05-02 09:08

bo9 der er IKKE snak om nyheder, men nyhedsservere......

Vel nok den bedste her kan du finde anmeldelser af nyhedsservere og links til dem :

http://www.newzbot.com/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 07:49

On Wed, 29 May 2002 06:05:21 GMT, "renekure" <renekure.news@kandu.dk>
wrote:

>Efterlyses:
>Link til betalings nyhedsservere.
>
>Ikke fordi at jeg er vild for at skulle betale for nyhedsgrupper
>
Næ, det er der jo ikke nogen der er.

Jeg har brugt Easynews i halvandet år og er godt tilfreds.
www.easynews.com

$10 pr måned eller pr 6 GB hvad der nu måtte komme først.
Når du grænsen kan du betale for at få nulstillet tælleren så du
kan køre videre.

100% dækning af alle binære grupper, inkl de danske.

50-60 dages retension. Rart hvis man er væk et par dage.

Hurtige servere der kan levere varen ligeså hurtigt din forbindelse
kan hive den ned. ( Jeg når tit 400 KB/sek ved brug af Download
Accelerator )

Du kan bruge både newsreader ( OE, Agent ell lign ) og browser.

mvh Mogens

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 29-05-02 14:32

"renekure" <renekure.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:s8_I8.28743$4f4.1034474@news000.worldonline.dk...

> Efterlyses:
> Link til betalings nyhedsservere.

http://www.exit109.com/~jeremy/news/providers/providers.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/
Ved svar fjern REMOVETHIS fra emailadressen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 16:55

"renekure" <renekure.news@kandu.dk> wrote in message
news:s8_I8.28743$4f4.1034474@news000.worldonline.dk...
> Efterlyses:
> Link til betalings nyhedsservere.
>
> Ikke fordi at jeg er vild for at skulle betale for nyhedsgrupper
>
> mvh
>
> René
>
www.giganews.com fra $ 8 med begrænsning. Du kan få 3 dages prøvetid gratis.

www.claranews.com (bruger selv den £ 30 for et 1år uden begrænsninger)

Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-02 22:14

On Wed, 29 May 2002 06:05:21 GMT, "renekure" <renekure.news@kandu.dk> wrote:

>Efterlyses:
>Link til betalings nyhedsservere.

Newsgruppen alt.binaries.news-server-comparison er godt nok en ikke en liste
over det, men deri bliver en lang række nyhedsservere omtalt. Selvom det primært
drjer sig om servere med binære grupper, fører de næsten alle, langt de fleste
grupper også. Seriøsiteten af visse af serverne er i visse tilfælde tvivlsom,
men det er jo så det gode ved den gruppe, da man også får oplysninger om den
slags i gruppen.

Der er muligvis andre grupper også, men ovenstående fulgte jeg for et års tid
siden, og mit svar er baseret på det.

Venlig Hilsen/Kind Regards

Kim Kolmorgen
Homepage: http://home.tiscali.dk/~isl10052/kim/
Even on the Internet I'm only acting on my own behalf.

Godkendelse af svar
Fra : renekure

Dato : 30-05-02 06:54

Tak for svaret Leony.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-07-02 19:04

Hvilken udbyder er den billigste med ubegrænset forbrug og fast pris pr/mnd
eller år?
- Ham Sjel

"Kim Kolmorgen" <kim.kolmorgen@image.dk> skrev i en meddelelse
news:91gafuc0jp3l3bqnsg5a5lij72nv2u8irh@4ax.com...
> On Wed, 29 May 2002 06:05:21 GMT, "renekure" <renekure.news@kandu.dk>
wrote:
>
> >Efterlyses:
> >Link til betalings nyhedsservere.
>
> Newsgruppen alt.binaries.news-server-comparison er godt nok en ikke en
liste
> over det, men deri bliver en lang række nyhedsservere omtalt. Selvom det
primært
> drjer sig om servere med binære grupper, fører de næsten alle, langt de
fleste
> grupper også. Seriøsiteten af visse af serverne er i visse tilfælde
tvivlsom,
> men det er jo så det gode ved den gruppe, da man også får oplysninger om
den
> slags i gruppen.
>
> Der er muligvis andre grupper også, men ovenstående fulgte jeg for et års
tid
> siden, og mit svar er baseret på det.
>
> Venlig Hilsen/Kind Regards
>
> Kim Kolmorgen
> Homepage: http://home.tiscali.dk/~isl10052/kim/
> Even on the Internet I'm only acting on my own behalf.