/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Kalorie tabel over sport..
Fra : M8M
Vist : 2246 gange
252 point
Dato : 06-05-04 21:47

Er der nogen der kender et sted på nettet hvor man kan få en liste over hvor mange kalorier man forbruger ved de forskellige aktiviteter og sportsgrene osv.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 21:52

Den kan jeg ikke klare ........

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 22:01

Det vil jo i givet fald højst blive en meget generel liste, da vi alle forbrænder forskelligt, og der jo også er stor forskel på hvor meget energi vi lægger i udøvelse.

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 06-05-04 22:04

Ja det havde jeg ikke engang tænkt på... hmm.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 22:26

Jeg kan se, du også har haft et spørgsmål om en kalorietabel, og der er lige en ting du skal huske.
HVIS det handler om vægttab, eller generel sundhed er det ikke kun kalorier du skal tænke på, det handler også om balancen mellem proteiner og kulhydrater

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 06-05-04 22:37

Ja, det var nu mest bare for lige at få et overblik over kalorie indholdet. Det var ikke til en slankekur på den måde..

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 07-05-04 06:16

Hejsa

Du kan downloade mit program på http://slankigen.webbyen.dk Det indeholder et faneblad hvor du på baggrund af din alder, vægt og køn, vil kunne få nøjagtig beregning af langt de fleste fysiske aktiviterer, herunder almindelige sprotsgrene.

Forbrændingen er netop afhængig af din vægt, alder, køn og iøvrigt din BMI for at være helt nøjagtig.

Hvis du ikke ønsker hele programmet, kan du bare sige til, så laver jeg gerne et lille regneark med de oplysninger du har behov for.

NB, hvis der skulle være interesse for det. lægger jeg det gerne ud som en selvstændig hjemmeside.

mvh
Henning Borchert

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 07-05-04 08:39

som jeg er gået ind på- og skal igang med det.så den vil jeg gerne anbefale

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 07-05-04 23:31

henningborchert---> Når jeg downloader siger den at jeg skal kontakte webmaster eller et eller andet..
Den vil i hvert fald ikke.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 08-05-04 00:43
Accepteret svar
Fra : Krea

Modtaget 252 point
Dato : 08-05-04 22:41

Tror det er den her du leder efter:
http://www.healthstatus.com/cbc.html

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 10-05-04 00:09

Tak for svaret Krea. Det var netop hvad jeg ledte efter. Og jeg ved godt det kun er MEGET ca. men det er nu også kun for sjov.