/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
sikker ms windows
Fra : ib2650
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 06-05-04 19:33

til arlet :

vil du kikke på sikkerhed linux jeg satte forkert ind.

hilsen ib,

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-05-04 19:35

HVad mener du???

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 06-05-04 19:38

jeg satte en forespørgsel ind der desværre under linux vedr. rensning af min pc i går.

håber på et svar

hilsen ib

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-05-04 19:39

Har du et link til spørgsmålet

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 06-05-04 19:41

Har fundet det og har svaret i tråden..

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 06-05-04 19:41

arlet

som du ved er min pc rengjort igår . nu mit spørgsmål om de ormer etc., jeg havde på puteren kan evt. fjerne eller deaktivere nogler filer jeg har .et eks. jeg bruger dreamtoolz til hp. har forsøgt alt også i sikret tilstand der virker det . genstarter og stiller værdierne som de stod , men stadig intet andet end error : cant oppen scsi-basekey samt get pio/dma error. jeg tror at jeg er nødt til at reparere systemet er det korrekt eller har du en anden løsning.der er sselvflg. andre ting der heller ikke virker korrekt.

hilsen ib ps. ialt 270 point.

hilsen ib.