/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Tom indbakke i Outlook Express 6
Fra : lenesen
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 28-05-02 21:15

Jeg havde Outlook åben en tid, da jeg kom tilbage, var indholdet af indbakken pludselig forsvundet og det eneste er en velkomstmail fra Outlook Express. Hvordan kan det lade sig gøre? Det er ikke første gang efter installation og skift til ny udbyder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-02 21:02

Tue, 28 May 2002 19:14:44 GMT, skrev "lenesen"
<lenesen.news@kandu.dk>:

>Jeg havde Outlook åben en tid, da jeg kom tilbage, var indholdet af
>indbakken pludselig forsvundet og det eneste er en velkomstmail fra
>Outlook Express.

Prøv i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
det er der OE-ekspertisen holder til.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-05-02 01:15

Uden at vide så meget om den tekniske side af sagen, kom jeg til at tænke på, at hvis du skifter udbyder har du sandsynligvis også fået en ny mailadresse og kodeord... Så er det et spørgsmål om at have flere "identiteter" og under konti i funktioner har du valgt den nye adresse som standard adresse. Du må have gemt oplysningerne fra din gamle adresse, og hvis den ikke allerede er i dit system under konti, sætter du den op der. Så skulle det vist bare være et spørgsmål om at skifte til din gamle "identitet" eller noget i den stil. Hvis ikke jeg tager fejl dukker dine gamle mails op igen, jeg er meget meget sikker på, at de ikke er helt væk.

Gav det nogen mening?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 29-05-02 09:35

Det er et spørgsmål om hvordan du har sat outlook op.

Jeg vil anbefale dig at tage en sikkerhedskopi og derefter afinstallere og installere outlook igen.

Derefter opretter du en profil, hvor du importerer din tidligere post til, så burde du være på skinner igen.

SOm sagt er det et opsætningsmæssigt spørgsmål og da du ikke skriver mere end du gør, er det svært at svare på.

Godkendelse af svar
Fra : lenesen

Dato : 30-05-02 08:41

Tak for svaret zonker.