/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Besked ved modtagelse af mails
Fra : lenel
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 06-05-04 13:42

Jeg har tidligere set, at man kan få Outlook til at vise en pop-up besked når der kommer nye beskeder i indbakken. Boksen indeholder noget a la: "Der er kommet ny besked. Vil du læse den nu? Ja / Nej "

Nogen der ved hvor man aktiverer denne funktion i Outlook 6?

Kan ikke finde det - har kigget under Funktioner -> Indstillinger

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 13:45

Jeg ved ikke om den findes i outlook, men det gør den i denne her http://www.incredimail.com/english/download.html

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 06-05-04 13:54

Det ligger under funktioner/indstillinger. Fanen indstillinger. Tryk på emailindstillinger og sæt flueben i "vis en besked ved modtagelse af ny post.

...det gør det i hvert fald på min version af outlook

vh
Mallie

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-05-04 13:55

Mener du ikke Outlook Express?

Kommentar
Fra : lenel

Dato : 06-05-04 14:05

Det gør det desværre ikke... Der er kun én der hedder "afspil lyd ved modtagelse"

Kommentar
Fra : lenel

Dato : 06-05-04 14:07

Nej, det skulle være Office Outlook. Her ligger funktionen måske ikke, eller hvad?

Kommentar
Fra : arnemoller

Dato : 06-05-04 14:10

Hvis du har en af de seneste versioner af Outlook er det som Mallie siger.
Vh
arnemoller

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-04 14:12

Version 6 er ikke Outlook, men Outlook Express.

Jeg ved ikke om funktionen findes der, jeg kan i hvert fald ikke finde den.

Den findes i Outlook

Kommentar
Fra : lenel

Dato : 06-05-04 14:18

Du har ret, og nu har jeg løst problemet. Tak.

Godkendelse af svar
Fra : lenel

Dato : 06-05-04 14:18

Tak for svaret Better_Performance.