/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kazaa lite
Fra : Smukke_Ole
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 06-05-04 12:11

Hej !

Jeg har her stedet set, at der findes en "lite" udgave af Kazaa uden vira og spyware.
Er det virkelig rigtigt ?
Er det freeware ?
Hvis ja til ovennævnte spørgsmål: hvor kan man få fat i den ?

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 06-05-04 12:18

Hejsa

Du kan hente den her

http://www.downloadcentral.dk/category.php?categoryid=17

RUL LIDT NED PÅ SIDEN

KazaaLite er Kazaa blot uden ad-ware og spy-ware. Det betyder så på dansk at du slipper for reklamerne der normalt blinker i bunden af Kazaa og for alle de spion-programmer du får med når du installerer det almindelige Kazaa. Vi må anbefale KazaaLite stærkt til alle, specielt folk med ældre computere.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 15:40

Så sandt så sandt Den er nærmest identisk med den almindelige Kazaaa men meget mere behagelig at rode med
Hav en god dag
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 06-05-04 17:06

Du kan eventuelt også hente Diet K, som også er Kazaa uden spy og andet

Diet K is the original, award winning free add-on for Kazaa Media Desktop

http://www.dietk.com/

Og inden diskussionen kommer fra "politifolket", så er det ikke ulovligt at hente selve programmet eller oplyse om det.

Det er download af selve musikken, som er ulovlig.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 22:46

Jeg har da egenkreerede numre liggende på på min puter har lavet en ca 50 numre i flere stilarter og dem må alle da loade helt lovligt og der er andre end mig der har.
Det er også det samme med film så det er en fis i hornlygte at sige det bare er ulovligt hvis det er musik eller film
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 07-05-04 10:24

Tak for svaret briani.