/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cd crack program
Fra : Jimmy17
Vist : 538 gange
150 point
Dato : 06-05-04 12:10

Mangler et program, således at jeg ikke behøver at lægge mine spil cd'ere ind i computeren, men kan have
dem alle liggende på computeren.
Har søgt efter et, der virker, men kan ikke finde det.
Så hvis nogen har et liggende, vil jeg gerne have det tilsendt.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 06-05-04 12:31

hejsa

som jeg kan se skal du bruge et program som hedder no-cdcrack til det spil som det handler om og der er mange www.gamecopyworld.com

håber at du kan bruge det
hilsen pongo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 12:48

Jimmy17 -> Det er ulovligt at cracke CD spil. Altså er alle de NO CD cracks du kan finde på nettet ulovlige og du får derfor næppe megen hjælp her !

Ulovligheder der opdages her på kandu.dk kan føre til politianmeldelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 06-05-04 12:51

Er det også ulovligt hvis han ejer spillet?!

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 160 point
Dato : 06-05-04 13:28

Nej, Cornell, så er det nemlig ikke ulovligt... Hvis du har købt spillet er det overhovedet ikke ulovligt at finde cd cracks, således at man ikke skal skifte cd hver gang man skal spille et andet spil... Så det er ikke helt rigtigt, det du siger der molokyle!

Det du søger efter Jimmy, er nok et program ligesom virtual cd... Virtual cd kan tage et "billede" af din cd, og lægge det ind på din harddisk. På den måde kan du skifte imellem dine cd'er uden at fysisk skulle skifte cd'en i dit drev!

Virtual CD kan downloades her: http://www.virtualcd-online.com/vcddemoe.exe (dette er dog kun en demo)

Her er et gratis (freeware) program, der kan det samme, dog med mindre funktioner: http://download.com.com/3000-2248-10173854.html?tag=dir

BEMÆRK dog at du skal have MEGET harddisk plads, da hver cd. fylder ca. 700 mb...

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 06-05-04 15:12

jeg har et der hedder "virtual DAEMON tools, jeg kan sende det hvis det er..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-04 22:29

ostemanden -> Du har da ret. Jeg sagde heller ikke noget om, der fortegik noget ulovligt.

Hvorvidt trediepart lovligt må frigive 'cracks' skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Jeg stiller mig dog tvivlende...!

Hvis udgiveren selv stiller en patch til rådighed, som til f.eks. : Firaxis patch til Alpha Centauri ; smacp4e.exe ,
så er der naturligvis intet problem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 08-05-04 17:36

Mikkelgj
Hvor meget fylder den?

Til de andre.
Har fået a vide, at hvis man ejer spillet, må man gerne lægge en crack ind for det.
Men er dog ikke 100% sikker...

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 08-05-04 18:12

hvel sige du skal tage no cd...... inde fra www.gamecopyworld.com fordi at på den anden hvel det fylde for meget på din com

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 08-05-04 18:20

men hvel sige de har en laaaaaangsom server inde på gamecopyworld

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 08-05-04 18:29

men hvis du finder den rigtig server kommer den sku pen hurtig :D

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 08-05-04 21:45
Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 24-05-04 14:00

Venter svar fra Mikkelgj

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 24-05-04 16:22

prøv og lægge 20 p oveni så den kommer føst på listen igen

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-05-04 10:21

Ja, det er vel lige før, jeg er nødt til det.
Ser lige tiden an et par dage.

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 16-06-04 20:08

hej Jimmy, der findes et download bart program der hedde alkohol 120%, det program siger til din pc at en af dine harddiske er et cd-rom drev, så skal du bare kopiere alt fra cd'en ind i en mappe på harddisken, så burde din pc læse cd'en fra dette drev og så skulle den være iorden.

Godkendelse af svar
Fra : Jimmy17

Dato : 14-09-04 11:23

Tak for svaret ostemanden.
   Har endnu ikke kunnet finde ud af om cracking af ens egne cdrom'er er ulovligt,
men da det ellerede er noget, jeg har betalt for, burde det vel ikke være det...