/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Nybyggeri i Østjylland
Fra : Olemanu6666
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 06-05-04 10:59

Hej

Jeg søger en murer som har erfaring med nybyggeri, måske en som har et hold af tømrer, vvs osv.

Jeg er inresseret i at få opført 1½ plans hus på grund i Randers.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 11:32

prøv de gule sider, de murere der står opført der arbejder også sort, bare husk at få en skriftlig aftale selvom det er uden "pis og papir"

mvh

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 06-05-04 11:33

Det skal ikke være sort !

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 12:17
Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 12:19
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-05-04 12:41

De klarer alt.
http://www.skanska.dk/

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 06-05-04 19:52

lyt dig frem hos dem der er ved eller lige har bygget, hvor svært kan det være!!!!

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 06-05-04 19:52

lyt dig frem hos dem der er ved eller lige har bygget, hvor svært kan det være!!!!

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 10-05-04 08:00

Tak slemmert

Hvis jeg kendte nogle som havde svaret på mit spørgsmål var det nok ikke nødvendigt
at spørge her !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 10-05-04 10:00

Hvis du ved hvilket hus du gerne vil have bygget, eksempelvis et EURODAN-hus, så kontakt dette firma. De kan så rådgive om hvilket koncept du ønsker:selv-,med- eller totalbyg.
Hvis du ikke vil have bygget et "typehus" så kontakt evt. ejeren af et lignende hus og forhør dig om hvilke entreprenører han/hun havde sit hus.

Held opg Lykke!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 10-05-04 21:57

Det er ikke nemt hvad!!!! Har du prøvet at søge på krak under murer prøv Det
evt murermester
Randers

Nå!

Kommentar
Fra : louie2003

Dato : 19-05-04 20:29

Hej Ole!

Jeg har en kollega, der er ved at bygge nyt (ca 210 m2) på Midtsjælland. De har efter mange og lange overvejelser valgt en jydsk entreprenør ved navn 2Plan-huset (de bygger dog også 1-plan huse!!). Jeg kan ikke give dig så mange konkrete data iøvrigt; blot ved jeg, at min kollega har en del erfaring fra tidligere nybyggerier, og udfra det store researcharbejde, der er lagt i at finde frem til 2Plan-huset, at dømme må de være istand til at præsentere en attraktiv totalløsning.

Jeg står selv overfor at skulle lave en tilbygning til vores eget hus (nybygget i 1997) i Allerød inden for 1 år og vil selv pba ovennævnte anbefalinger tage kontakt til firmaet for at få et grundigt indblik i deres tilbud, profil etc.

De har ligeledes en hjemmeside, som du kan checke............

MVH
Morten

Kommentar
Fra : JESPERSKIFTER

Dato : 28-06-04 15:04

Hej

Prøv Hedebo A/S på lucernevej i Randers ved siden af Føtex på mariagervej. Han har også et hold tømrer.

Held og lykke med det
mvh
Jesper