/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Joysticks til Commodore 128/64
Fra : crossoverdk
Vist : 302 gange
200 point
Dato : 05-05-04 19:46

Hej

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i brugte joysticks til c128/c64? Jeg købte et i en marskandiser, men det virkede sgu ikke. Det kan jo også være, at der er nogle af jer, der har et par stykker liggende?

Hilsen Thomas

www.crossover.dk

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 05-05-04 20:28

Hej

Hvor i landet ??

Jeg har muligvis nogle stykker på lager.....

mvh Torben

Kommentar
Fra : crossoverdk

Dato : 05-05-04 20:43

Helst i nærheden af København. Hvad skal du have for dem?

Hilsen Thomas

www.crossover.dk

Kommentar
Fra : ta262

Dato : 05-05-04 20:50

Nu skal jeg jo først lige lokalisere dem ..... og jeg bor så også i Århus.

Hvis du er interesseret så må jeg jo finde dem frem. Pris.... ? det må vi jo se og finde ud af.

mvh Torben

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 05-05-04 20:50
Kommentar
Fra : crossoverdk

Dato : 05-05-04 21:01

Hej Torben

Tja, det med Århus huer mig jo ikke, men hvis de kan sendes, ville det måske være en mulighed - Det må være op til dig!

Hilsen Thomas

www.crossover.dk

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 05-05-04 21:18

hej
det kan være at "Betafon" har nogle, det er et af de få steder hvor man kan købe til Amiga

ps. amiga og C64 har de samme joysticks

men de er nok ikke brugt

Betafon
Gyldenløvesgade 2
1369 København K

tlf. 33 14 12 33

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 05-05-04 23:12

Kan købes hos Betafon for 199 kr. http://www.Betafon.dk/

Kommentar
Fra : crossoverdk

Dato : 06-05-04 10:16

Ok, tak for de mange gode forslag, men jeg har ikke lyst til at give 2x199 for et par nye joysticks. Meningen var, at jeg lige ville støve den gamle Commodore 128 af og kigge lidt på spillene - evt. en gang IK+ med en ven. Jeg fisker lidt efter, om der er nogen ligesom Torben, der har et par stykker liggende, og som bor her i Kbh.

Hilsen

www.crossover.dk

Kommentar
Fra : crossoverdk

Dato : 11-05-04 20:00

Jeg prøver en sidste gang:
Er der ikke nogen i København, der har et par gamle (funktionelle) joysticks liggende til en Commodore 128'er, dvs. den slags joysticks, der også fungerer til 64'eren Amigaen mm.?? Der må da være nogen!

Hilsen Thomas

www.crossover.dk

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 12-05-04 18:52

hvis du får fat i nogle som er til en bilig pris mvel jeg da gerne betale for nogle hvis ham/hinne har 2 sæt bor i esbjerg

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 12-05-04 18:54

min mail er thomas8d@sol.dk (send en mail hvis du finder nogle som er ok) så kan vi snakke om hvordan vi får den til esbjerg (vi kunne sende den med post danmark )