/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hurtigere download fra kazza.
Fra : nejrup
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 05-05-04 19:38

er der et program så man downloade hurtigere fra kazaa ?

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 05-05-04 19:52

Nej, eller hvis du har en kabel forbindelse som stofanet, er der vidst mulighed for at hente lidt fart, men det er ikke særlig meget....

Den eneste måde er nok at bestille en hurtigere forbindelse...

Kommentar
Fra : nejrup

Dato : 05-05-04 19:57

jo mere man deler = mere fart.
syntes at have set et program et eller andet sted på nettet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 20:01

Kazaa lite syns jeg er hurtigere og så bliver du heller ikke angrebet af spy og spam
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-05-04 20:14

På den anden side kan man heller ikke downloade hurtigere end den anden computer kan uploade, så at investere i ekstra speed giver ikke nødvendigvis hurtigere downloadningshastighed.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 21:03

Der er noget der hedder kazaa speedup. Det sætter man så til at tjekke hastigheden hver minut, og så speeder den selv op....

Mordex.

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-04 21:04
Kommentar
Fra : Nicolaj_Jensen

Dato : 07-05-04 17:37

Hvis du bruger Windows XP, kan du hente en smule mere båndbredde, da XP af en eller anden årsag reservere 20% af din bånbredde. Følg nedenstående vejledning:
1. Make sure your logged on as Administrator. Do not log on with any account that just has administrator privileges.
To log in as Administrator:
- Click on start->logoff->logoff
- At the logon screen hold Ctrl+Alt+Del.
- In the user field type 'Administrator'
- In the password field type the password for the administrator (if you don't have one leave blank) and press OK
2. Click on the Start button and select run.
3. Type gpedit.msc in the text box and click OK
4. Once the program loads, expand the Computer configuration branch.
5. Expand the Administrative templates branch.
6. Expand the Network branch.
7. Highlight the QoS Packet Scheduler in left window.
8. In right window double click the limit reservable bandwidth setting
9. On setting tab check the enabled option.
10. Where it says Bandwidth limit %, change it to read what ever percent you want to reserve for QoS-aware applications.
11. Click OK and exit the group policy editor.
12. Go to your Network connections (start->my computer->my network connection-> view network connections).
13. Right click on your connection, choose properties then under the General or the Networking tab (where it lists your protocols) make sure QoS
packet scheduler is enabled.
14. Now just reboot your computer and you are all done.

Godkendelse af svar
Fra : nejrup

Dato : 07-05-04 17:56

Tak for svaret Mordex.