/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
www.boker.dk 2.0 forum
Fra : Surf
Vist : 330 gange
45 point
Dato : 05-05-04 19:08

dette her er nu ikke en spg men bare for at fortælle jer at nu er min forum der

http://www.boker.dk/gamefactors/forum/default.asp

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 19:29

Jeg kan ikke logge ind?

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 05-05-04 19:45

vil ikke melde mig ind, for det er nok ikke lige min stil, så jeg nøjede smed at lure på de ting jeg nu ku'.. men for pokker.. det er smart det med at man kan ændre farverne....

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-05-04 19:46

tedd så reg dig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 19:47

Det ville jo være lidt smart, hvis man fik noget info om hvad forummet omhandler? Er ikke så interesseret i at logge på en pædofoli side f.eks. !

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-05-04 19:56

lige nu erv der kun fire forum der hedder
boker.dk 2.0 siden (som omhaldler om www.boker.dk) og
boker.dk forum (som omhaldler om min forum) og
forslag/ide (hvor man kan komme med forslag og ider) og
Frit Forum (hvor man kan skrive om alt murlig. undtaget spam)

men hvis nogen begynde at snakke om børneporno så slette jeg indholdet og de fået et ip ban på nogen måneder af mig

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 05-05-04 20:18

men stadig er den en dum idé at have et helt lukket forum, i hvert fald hvis du gerne vil have brugere til det! De færreste melder sig ind i noget de ikke ved hvad er. Mit forslag er: lav nogle af kategorierne åbne og andre lukkede, så kan man da lige snuse lidt inden man hoppe med på vognen.
Jeg aner ikke hvad der bliver skrevet om i dit forum, eller hvilke folk der færdes der, og indtil jeg ved det, så er jeg ikke med.

musenfryd
( www.din-debat.dk )

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-05-04 20:53

jeg har fjernet hvor man behøver at reg sig når man komme ind på siden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:20

Det var osse bare et eksempel Surf! Jeg synes du skal lave et forum, hvor info siden klart siger hvilket forum det er! Og måske osse mulighed for at gå ind som gæst? Hvis man så skal kommentere, så kan man jo godt lave det sådan at man skal være medlem! Capiche?

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-05-04 21:44

men min sige at jeg først skal enable det først på min sever. så hvordan gør jeg så det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:46

Du kan jo prøve at lade musenfri svare. Hun har lavet et fedt forum

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 21:47

Ønsketænkning med musenfri! Har mange mus her! Jeg mente musenfryd

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 05-05-04 23:50

musenfri/musenfryd.. det betyder ikke noget..
Jeg bruger ikke samme type forum som surf, så kan nok ikke være så behjælpelig (er langt fra en haj til det jeg selv har..), men kan godt give et par gode råd om noget andet.
Surf: der må være et supportforum til netop det forum du bruger? Find det, jeg er sikker på at du kan få meget hjælp, og gode idéer der.
NU har jeg jo kigget på dit forum (tak, det var meget bedre!!). Du bliver stadig nødt til at finde ud af hvad der skal ske derinde, man aner jo ikke helt hvad det egentlig skal omhandle. Skriv evt selv en masse indlæg så folk bare lige har en fornemmelse af hvad de kan bruge forummet til. Er det primært til mænd der snakker biler og flyvemaskienr? Familiesnak? Børn? Pc og internet? Almen debat? Kvinder der snakker dumme mænd og hårfjerning? Nørder der snakker HTML, servere og deslignende?
Hvis du er tom for idéer til indlæg, så stjæl du bare et par stykker fra mit forum, vi overlever nok.. bare det ikke bliver en vane

Held og lykke med projektet
musenfryd/fri/fro/fræk

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål