/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
fed bavgrund
Fra : tronddk
Vist : 494 gange
25 point
Dato : 05-05-04 18:19

ja jeg søger en fed bavgrund til mit skrivebord så det tænkte jeg i kunne hjælpe mig med At finde :D

Kommentar
Fra : pongo126

Dato : 05-05-04 18:25

hejsa

synes at du er meget nærig med dine points hvis der er nogen der skal hjælpe dig skal du nok give 50 points

hilsen pongo

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-05-04 18:30

Hvad mener du med en fed baggrund??

Et hvilket som helst billede kan bruges, men du skal nok specificere hvad det skal være, der er jo ingen her der ved hvad du synes er fedt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 18:36

Der er massere billeder på google du kan hente de sprøjter frem hvis bare du skriver billeder
Mvh Sune

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-05-04 18:38

Hmmm ! eet point
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 18:38
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 18:39

og hvis du ikke ved skal du bare højreklikke på dem du vil have og gemme dem under gem som feks i dokumenter derefter kan du højreklikke på skrivebordet og vælge egenskaber så kommer skærmindstillinger frem og der kan du så vælge dem fra dine dokumenter hvor du gemte dem
Mvh Sune og hej

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 19:00

Find dit billede et eller andet sted>h-klik på billedet>anvend som tapet på skrivebordet.
Emesen.
Du skal ikke tage dig af de andres pointgufferi - et point er rigeligt.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-05-04 19:24

emesen.
Ret beset kan det vel også ses omvendt.
tronddk ønsker sig en løsning på noget der for ham er et problem Han ønsker sig den så brændende at han en villig til at udlodde 1 point. For mig kunne hans tekst ligeså godt være: prøv at løs det for mig, men i øvrigt er jeg skide ligeglad.

Til slut vil jeg lige bemærke, at noget for noget er princippet her i foraet.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 19:27

Ja ja Ibasa - det har du vel lidt ret i.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-05-04 19:32

emesen din gav
Og så er vi i øvrigt lige gode venner her på tasterne. Go´dag
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 19:39

Hvad skal det være for en baggrund? Hvor stor er din skærm? Hvor meget må det koste? Er din pc gammel? Er musen gul? Med ledning? Skal det være en naturlig baggrund? Med blade? Sort? Skyer? Måske med tordenvejr? Eller en halvmåne? Måske hel? En strand? En mand? Bil? Skal bilen være rød? Måske en bille? Eller en tigger? En lille å? Med en bro? Skal den hænge på et søm eller en skrue? Måske to?

Altså, du får bedre svar hvis du ringer til http://www.video-shoppen.dk/shopfront.asp ...............

Held og lykke.......

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 19:44

Tja så kan man jo bare springe over spørgsmålet? Det her er jo ikke et ulovligt spørgsmål , som kræver et moralsk svar? Der er jo heller intet til hinder for at spørgsmålsstilleren sætter pointantallet op, hvis han/hun får et tilfredstillende svar?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 19:47

Han/hun/den/det vil ikke engang svare på hvilken baggrund det skal være....... Natur, transport, mennesker m.m......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-04 19:49

Hvis der intet feedback kommer, så er det klart en den/det Mordex!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 19:50

Indtil vider er det den/det.....

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 06-05-04 16:02

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 07-05-04 20:23

min com er ligt dåwlig opfatne men jeg skrev at jeg godt kan lide isbjave

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-05-04 20:26

Som sagt tidligere, for ét sølle point er det ikke værd at lede

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 25 point
Dato : 07-05-04 20:31
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-05-04 20:41

Du er godt nok meget på jagt Mordex

3 links for 1 point

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-05-04 20:43

25 point

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-05-04 20:43

Jeg vil jo lige se hvor langt tid jeg kan holde mig på top 10

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 08-05-04 13:43

det kommer jo meget an på hvad for en person man er hvad for en baggrund der er fed..... jeg laver personligt mine egne

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 08-05-04 14:41

Tak for svaret Mordex.