/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
stock car..? hvor
Fra : trolden01
Vist : 1699 gange
100 point
Dato : 05-05-04 15:46

Er der nogen der ved om man kan køre sådan noget stock car agtig ræs feks til et drenge arrangement eller polterabend. Har hørt om et sted i sverige men ved heller ikke hvor... Nogle der kan oplyse om det så ville det bare være helt fedt!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-05-04 15:49

Jeg ved det ikke med sikkerhed, men kig på www.polterabend.com

Der står de fleste muligheder

Og det er en dansk side

Kommentar
Fra : trolden01

Dato : 05-05-04 16:00

desværre er der ikke noget på den side har tjekket..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-05-04 16:46

Du kan normalt ringe og få en tur i en rally-bil (som passager) hvis du lyster. Der er flere, der mod betaling giver folk en tur. Dem jeg har snakket med koster 1500,-, men så er man også dækket af forsikring mv.

Det giver vel også lidt kick med en tur i en +275 hk's kit-car.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-05-04 16:52

Der er et sted i Sverige, hvor man kan prøve formel ettere. Men det koster kassen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 17:48

Er der ikke også noget folkeræs over stok og sten et sted i Jylland, med VW 411/412 biler.