/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP digital kamera 735
Fra : batman2
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 05-05-04 12:58

Er der nogen der ved om det digital kamera som de sælge i føtex i denne uge er godt? til prisen 1299kr
Der er på forsiden
Det hedder HP digital kamera model photosmart 735.
3,2 miga pixel 3 * optisk zoom 5 * digital zoom.
Videoklip med lyd. 3,8cm farveskærm. Pentax objektiv, slot til sd kort. 16mb intern hukommelse. med mere.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 13:36

Skynd dig at købe det KANONGODE kamara!!!
Jeg har et HP Photosmart 320 og 850 og jeg er RIGTIG glade for disse kamaraer (som alm. "amatørfotograf").
Selvom HP ikke har de store traditioner indenfor kamaraer, er de fuldt ud lige så gode som de mere "veletablerede" og traditionelle mærker på markeder.
Jeg fik anbefalet mit HP 850 af en prof. og er nu, efter ca. 1000 billeder med det, blevet dus med det og kunne ikke forestille mig andre lign. med de behov jeg har for fotografering.

God fornøjelse med dit nye kamara!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-04 13:42

HP er udmærket, jeg har arbejdet en hel del med det.
Privat bruger jeg Kodak i samme prisklasse.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 05-05-04 13:44

Jeg ved godt at det ikke lige er det kamara du har kik på (mit eget HP 850) men prøv at læse denne test/bedømmelse af HP 850:
http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=1410

PS De har forøvrigt lige haft dette på tilbud i både Føtex og Bilka til 2500,-

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : krakgt

Dato : 05-05-04 14:43

Følg pallenoc råd - skynd dig ~ normal pris vejl. ligger lige ved k.r 1.500,00
mvh
krakgt

Kommentar
Fra : LottaJ

Dato : 05-05-04 18:19

Hej

Jeg har købt det omtalte HP kamera til min far. Det er et rigtig godt kamera og tager super gode og klare billeder. Det er nemt og overskueligt at finde rundt i. Jeg kan kun anbefale det.

Mvh. Lotta

Godkendelse af svar
Fra : batman2

Dato : 19-02-06 14:33

Tak for svaret pallenoc.