/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemmer med Minature billede
Fra : snortop
Vist : 373 gange
200 point
Dato : 05-05-04 11:00

Jeg har oplevet et større problem som jeg ikke selv kan finde ud af.
Så nu prøver jeg her.

Hvordan det er opstået ved jeg ikke engang. Fordi det er min kæreste der har rodet ved computeren, og hun ved ikke engang selv hvad hun havde trykker for at få det til at bevirke på den måde.

Problemmet:
Problemmet er at man nu ikke mere kan se et miniture billede af billede typerne jpg, tiff, gif men man kan dog se minature billede af BMP

Jeg har prøvet at ændre det program der bruges til at åbne billeder. Men det har ikke hjulpet nået.
Jeg har prøvet at indre i filtype, også uden resultat.

Skal lige siges at det er en Windows ME

Jeg har dog også forslået at skulle formater det hele og starte forfra. Men det er altså kun en nødløsning. Har bare fundet et program der kan bruges... indtil videre.

Jeg beløner et rigtig løsning forslag(En forslag hvor jeg når jeg kommer hjem og prøver det.. så virke det igen) med 200 point da jeg også mener det er et ret svært spg. Har prøvet at stille spg flere andre steder uden nogle løsning på problemmet... endnu

Computeren har også været til Reperation og kommet tilbage hvor de ikke fandt noget!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-05-04 11:41

Du skal da ikke formatere.
Hvilket program er det som ikke vil vise miniature.
Emesen.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 05-05-04 13:01

Det er ikke noget program der gør det... der er windows i alt almindelighed.

Du ved stifinder!!

jeg havde installeret "Infraview" som kan vise billederne i minature

Og nej jeg vil helst ikke formater hvis man kan undgå det. På den anden side, der er efterhånden så meget &#%¤% på computeren at det nok også er bedst!

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 05-05-04 15:38

Stifinder>billedmappen.>h-klik i frit område ved billederne>vis>miniature
Emesen.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 05-05-04 16:47

emesen.... ja det ved jeg da godt.... problemet er det IKKE vises.. det kun bmp filer der gør det!

Godkendelse af svar
Fra : snortop

Dato : 08-01-07 11:43

Tak for svaret emesen.

Har accepteret dit svar for at lukke disse ubesvaret gammle spørgsmål!