/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
virtualdub
Fra : grausen
Vist : 384 gange
150 point
Dato : 05-05-04 09:40

Hejsa
Jeg har en film liggende som 2 avifiler, dem vil jeg gerne have kørt sammen til en. Jeg har hørt man kan gøre det med virtualdub og jeg har fundet ud af at lægge filerne ind, men så kommer problemet, jeg kan ikke få den til at gå i gang, jeg har prøvet at trykke lidt hist og her, men det eneste jeg kan se der sker, er når jeg trykker på trekanten for neden, går filen i gang med at afspille og jeg kan ikke se den gemmer noget nogen steder. Hvad gør jeg galt?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 160 point
Dato : 05-05-04 09:45

I Windows Moviemaker er det lige til at gøre den slags

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 05-05-04 09:52

dvd.box.sk er din guidesamling

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 05-05-04 09:52

okay, det vil jeg kigge lidt nærmere på lidt senere så.........

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 05-05-04 12:58

Jeg vil nu stadig gerne vide hvordan man gør i vitualdub.
Moviemaker aner jeg slet ikke hvad jeg skal stille op med og på dvd.box synes jeg ikke rigtigt jeg kan finde noget om det

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 06-05-04 12:34

Dette program kan så sikkert hjælpe!
Vil ikke lave guides:
http://dvd.box.sk/index.php?pid=soft&prj=info&pol=26&rid=7023

Godkendelse af svar
Fra : grausen

Dato : 07-06-04 14:03

Tak for svaret Better_Performance.
Jeg har selv langt om længe selv fundet ud af det i virtualdub