/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Hjemmelavet voks til hårfjerning
Fra : jbaajm
Vist : 6524 gange
40 point
Dato : 04-05-04 20:42

For nogle år siden læste jeg en artikel om hårfjerning med hjemmelavet voks. Dvs. en voks lavet af sukker, vand og citron. Nu kan jeg desværre ikke finde artiklen.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med blandingsforholdet?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 20:45

Slet indlægget under sexualitet.
Der er ingen grund til at have 2 ens spg.
Det skal nok blive besvaret her.........

Skynd dig inden nogen når at skrive i det

Gå ind i dit spg., og tryk på slet spørgsmål under selve spørgsmålet........

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 21:13

Der sparede du lige 20 point
Men bare roligt, dem der kan svare på det, skal nok læse det her
Det er også den rigtige kategori

Held og lykke med det........

Mordex.

Kommentar
Fra : jbaajm

Dato : 04-05-04 21:49

Hej Mordex

Tak for hjælpen. Jeg er ikke så god til dette her :)

Jbaajm

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 21:56

Det er helt i orden
Det er alligevel næsten altid de samme folk der kredser rundt her på kandu, så det er ikke nødvendigt med to af de samme spørgsmål. Hvis du så tilgengæld overhovedet ikke modtager respons i denne tråd, kan du jo altid stille det igen i en anden kategori. Men først må du lige forhøje pointene her, hvis du ikke får svar i løbet af et par dage. Men ikke endnu.....
Evt. kan du stille et spørgsmål i en anden kategori til et point, hvori du smider et link til dette spørgsmål.

Men lad os nu se. Det har været lidt dødt herinde i dag, men folk skal nok komme

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 21:57

PS. du laver smileys ved at trykke på "kom godt i gang" oppe i venstre hjørne, og så nederst på siden kan du se hvordan

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-04 15:05

det ville være skjøntsåskjønt med et svar. jeg må se i øjnene, at jeg snart kan optræde som julemand - og jeg nægter at bruge shaver. pincetten er en langsommelig affære.
hvad kan man ellers bruge? apoteket ligner et stort ?
aase

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 20-05-04 15:27

Jamen kan du ikke bare bruge den varm voks man kan købe i matas??
den har jeg brugt og den er rigtig effektiv, hvis man eller følger anvisningen nøje.

du kan købe alle former for vox til de forskellige krops dele, så mon ikke der skulle være noget til dig også?!?!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-04 15:48

tak for svar. jeg har ikke været hos matas, men det er da et forsøg værd. jeg har en meget sart hud, og blev glad, da der muligvis var chance for en hjemmelavet opskrift uden alt for meget "skidteras".
jeg håber endnu.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 20-05-04 16:00

det er faktisk slet ikke så hårdt ved huden, jeg er allergiker og min hud siger albsolut intet til det...
Men prøv det da lige på et område ud ikke ser, og så finder du ud af det...
(Det står også i anvisningen)
*SSS*

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 20-05-04 17:30

tak igen. jeg må så håbe, at vores hud har samme "fodslaw".
kandu er dog en mageløs opfindelse.
jowjow anvisninger, man sender jo af og til l'oreal en tanke (farvning).

Accepteret svar
Fra : hefp

Modtaget 40 point
Dato : 11-07-04 22:33

Hej jbaajm
jeg har en "opskrift" fundet på hjemmesiden oestrogen.. det er
3 dele sukker og 1 dl citronsaft, dette koges sammen til en karamelagtig masse ved jævn varme (altså ikke for kraftig), det køles ned og hældes på bøtte med låg herefter kan man varme små doser alt efter behov.. men pas på det kan blive meget varmt, så hold øje med temperaturen, så du ikke brænder dig...
hilsen
pernille

Godkendelse af svar
Fra : jbaajm

Dato : 27-07-04 15:08

Tak for svaret hefp.

Kommentar
Fra : annagurz

Dato : 12-06-09 14:03

hej. kom tilfældigt forbi. Pas på med det. Min lille søster og jeg lavede hjemmelavede bolsjer som børn, og hun kom til at brænde sig på armen ved at hælde varmt sukker over sig. Det var et meget lille område, og man kan næsten ikk see det i dag, men man skal søreme passe på med varmt sukker, når man laver det selv.
Men held og lykke :)

Kommentar
Fra : annagurz

Dato : 12-06-09 14:04

så så man lige at indlæg er helt tilbage til 2004! ligemeget så ;)