/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Rustarbejde
Fra : freddiemercury
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 04-05-04 18:44

hejsa hvordan laver man rust i bilen (som nybegynder)
jeg mener slibearbejde grunding og maling
jeg synes det er svært at vide lige hvad man skal slibe med og grunde med.
mvh

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 04-05-04 19:15

Se evt.
http://www.kandu.dk/dk/spg/36995

Jeg regner med at gå igang med projektet fredag formiddag!
Har købt Hammerite på spray som grunder (90 kr i jem & Fix)- og så noget spraylak i bilens farve fra Biltema (a 30/40 kr pr 400 ml)

Sliber med Dremmel Multipro med en lille stålbørste på, måske en sløv rystepudser eller sandpapir i hånden.

Mvh. Andreas.