/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jeg har lii fået ny telefon !!
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 273 gange
220 point
Dato : 04-05-04 17:16

Yoo alle !

Jeg har lige fået ny mobil i konfirmation's gave.....

Det er en: Nokia 6600

Den R sQ fee !

Men er her nogle der har den eller kender noget til den !
F.eks. ekstra programmer til den eller gratis online ringetoner eller noget i den stil !
(jeg har en kortlæser sådan at jeg kan uploade programmer)
Det må også gerne være meget anden !

Hilsen simon

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-05-04 17:26

Hey..

http://www.xgryde.dk/ kan du uploade (næsten) alle de ting du vil:
Programmer, spil, ringetoner og billeder..

Først skal du bare finde de filer du vil uploade, eks. på: http://mobil.dontdoit.dk/mobilsjov.php (GOD SIDE!!)

Efter du har uploaded dem, kan du wappe dem ned MED MOBILEN, - bare gå ind på www.xgryde.dk/wap.wml > ARKIV eller TEMP, altefter hvor du har uploaded det..

-Det fungerer, benytter det selv!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 04-05-04 17:32

Hey niels!!! jeg fårstår det ikke rigtigt. Skal man gå ind på. http://mobil.dontdoit.dk/mobilsjov.php også bare uploade der inde også hente lir`et ned med www.xgryde.dk/wap.wml?

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 04-05-04 17:41

Sådan så har jeg fundet ud af det.... TAk for det niels!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-05-04 17:48

Var så lidt

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 04-05-04 18:39

Yiiiiiiir lige presis !

Bliv ved

Hilsen simon

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-05-04 21:35

Her kan du finde alt, hvad hjertet begærer, til din N6600:
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=20823

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 04-05-04 22:33

Yow tak alle sammen !

Hilsen simon

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-05-04 23:06

hvis du mangler ringe toner til din nokia 6600 så søg efter midi filer dem kan du ligge ned på dit kort og så har du nogle ret fed 36 stemmer ringe toner nomale polyfoniske ringtoner er 8 eller 16 stemmig midifiler som ringtoner er bare bere og du kan finde alt i midifiler

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 08-05-04 12:59

Hej Simon,

hvis du synes en af kommentarerne er tilfredsstillende som svar, så tryk 'accepter som svar' oppe i højre hjørne ved den kommentar der udgør svaret..

Mvh Niels