/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
stagnerende dansk marked
Fra : scandinavia
Vist : 581 gange
20 point
Dato : 04-05-04 14:35

Jeg har brug for en hjemmeside hvor der beskrives at det danske marked generelt (ikke i specifikke brancher) er stagnerende.
Nogen ideer?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 14:37

Er det da det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-05-04 14:44

Generelt går det opad.

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 04-05-04 15:04

megen produktion flyttes til udlandet etc....?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 15:05

NU taler du om produktion, og før talte du om marked, nu må du nok specificere hvad det er du efterlyser.

Det er sandt at en masse produktion flyttes til udlandet, omvendt opstår der stadig nye produktionsfirmaer, men markedet (handel med varer) er stigende

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 04-05-04 15:08

ja, der opstår nye produktionsvirksomheder, men det er ikke ensbetydende med at det går fremad.
Jeg leder efter statistik eller lign. data, der f.eks viser danske virksomheders omsætninger inden for de sidste 10 år eller lign.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 15:12

Har du prøvet

www.dst.dk

Det er Dansk Statistiks hjemmeside, mon ikke du skullek unne finde det du søger der?

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 04-05-04 23:12

Ja det er ad h... til inden længe vil vi få kæmpe underskud på statens finanser takket være
statsministerens & hans vælgerkorps af pegefingerpædagoger som med vold og magt vil sikre kapitalens og arbejdskraftens fri bevægelighed på tværs af landegrænserne, ...VÆRSGO!!!.

Kommentar
Fra : scandinavia

Dato : 05-05-04 08:45

jeg har prøvet på dst.dk, men kan slet ikke finde rundt der.