/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Køb mobiltelefon fra tyskland???
Fra : olefahnoe
Vist : 758 gange
50 point
Dato : 04-05-04 13:18

Hej

er der nogen der har prøvet eller ved noget om man kan spare penge ved at købe mobiler i tyskland.....

findes der en side på nettet som i dk www.mobilpriser.dk

eller kan det slet ikke lade sig gøre??

håber på hjælp

ole fahnoe

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 04-05-04 13:20

nå ja der var lige noget mere

jeg tænker på at købe en sonyericsson Z600 er der nogen der har erfaringer med den....

ole Fahnoe

Accepteret svar
Fra : foxdk

Modtaget 50 point
Dato : 05-05-04 13:45

Jeg ved at de må binde abonnemt op til 12 måneder og da jeg var i tyskland kunne jeg ikke finde nogle sted hvor man kunne købe mobil uden abonnemt så det var for dyrt at købe en mobil og tag hjem og låse den op og betalle abonnemt i 12 månede detsvære for vil vild gerne havde siemens nye S65.

/foxdk

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 05-05-04 18:13

Tak for svaret foxdk.

så dropper jeg bare den idé og finder den her hjemme

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 06-05-04 09:32

det var så lidt og tak for point :)