/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Telefonsjov!!!
Fra : zomp
Vist : 585 gange
43 point
Dato : 04-05-04 12:49

Prøv at ringe til dette nummer: 60806181 meget sjovt!!!

Kommentar
Fra : legind

Dato : 04-05-04 12:57

sjov ting hvem har lavet den

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 12:59

Hvad er det??

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 13:00

aner det ikke, håbede på at der var nogen herinde der kunne finde ud af det..... en ansat i TDC eller ligende!!!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 13:00

PRØV at ringe til det Mordex....bider ikke!!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 13:04

Jeg ringer sq ikke.
Så får jeg bare en tlfregning på små 90.000kr.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 13:09

ikke til et 60 nummer........ og ikke uden du taster et eller andet for at godkende.............!!

det er bare en TelefonJoke!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 13:11

Jeg tror jeg springer over.
Jeg har ingen tlf.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-05-04 17:12

Ahhh hah ha ha ha

Det var en af de bedre zomp.... Afgjort sjov (og lettere racistisk)!

Der er iflg TDC intet registreret på nummeret, så du har nok ret i den med TDC-medarbejderen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-04 17:15

Der er sq da optaget, og har været det i meget lang tid!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-05-04 17:46

Stadig optaget Tager du fis på os?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 17:49

>>creamygirl
Det er det racistiske i det.....
Udlæninge kan ikke komme igennem

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 05-05-04 11:10

nu siger den "der er i øjeblikket ingen kontakt til mobiltelefonen" den er sikkert blevet lukket, men den var altså MEGET sjov!!
er der ikke en TDC medarbejder der gider slå det op??

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 09:17

nu virker den igen.....stadig ingen der har fundet ud af hvem der har lavet den...?!?!?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-04 09:21

Næh, har checket oplysningen og nummer oplysningen 0-resultat.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-04 09:22

Fik du styr på Stage Line'rne Zomp?

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 10:56

jo tak, den kører stadig fint..... men stadig på samme (lave) styrke... har ikke rigtigt haft tid til at lege, har lavet en stribe computerere for stort set hele familien (og et par stykker jeg ikke ved hvem er )

den spiller også højt nok for tiden, der er jo kommet småfolk i huset...! (weee!!)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-04 14:02

Tillykke med det zomp (det er heldigvis overstået for mit vedkommende).

Var selv ude og "lege" igår med HH'eren (2 gange ca 1 hestekraft). Fedt nok at afreagere i ny og næ.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 15:05

ja, det kan man godt få brug for en gang i mellem........ han har "fødselsdag" i morgen 1 måned!! og i nat sover han igennem for 3. gang (håber vi)

STADIG INGEN DER VED HVEM DER EJER 60 80 61 81????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-05-04 15:13

Kender en TDC mand, skal spørge!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 15:19

okay takker (kender også selv en, men er ikke lige på talefod.......noget med en uheldig episode på roskilde i sommers........)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-05-04 18:09

Så lykkedes det endelig at komme igennem. Sidder nu og kan ikke
forstå hvor fa'en min pizza bliver af

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 06-05-04 23:33

haha, jeg trykkede 1 første gang, håber ikke der kommer en STOR regning til firmaet.......!!

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 19-05-04 22:20

Nr. tilhøre Sonofon / CBB så jeg tror ikke en TDC´er kan hjælpe.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 20-05-04 10:55

de har interne lister over alle abb. så en tdcmand kan sagtens finde ud af det...!

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-05-04 00:52

zomb
ja det kan godt være de kan finde ud af det - men hvis nummeret er hemmeligt/udeladt eller et taletidskort MÅ de ikke oplyse andre om det - det er fyringsgrundlag.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 21-05-04 10:27

man KAN ikke finde ud af det hvis det er taletidskort, der er tilsyneladene ikke nogen der kan finde ud af det, spør selv ham jeg kender, skal nok skrive det her når jeg finder ud af det...!

Kommentar
Fra : nuskaninus

Dato : 25-05-04 13:02

Og nu begynder det så at blive sjovt. Der er kommet en sms i omløb nu som advarer folk mod at ringe til nummeret. De påstår at der bliver trukket 2500kr på ens telefonregning :S lyder lidt overdrevet, men jeg er da spændt på om der starter et ramaskrig om 1-2 måneder, når folk får deres telefonregninger.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-05-04 13:05

Arhh det lyder som en hoax.......

Min telefonmand kunne heller ikke liige finde noget på nummeret.

Kommentar
Fra : nuskaninus

Dato : 25-05-04 13:22

Jeg syns også at det lyder lidt langt ude... og jeg vil tro at de fleste mobilselskaber tar kontakt til deres kunder hvis de pludseligt ringer for 2500kr.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 25-05-04 13:32

Ja, det må være taletidskort min TDCmand kan heller ikke finde noget........men jeg fik da nummeret til kongehuset.....hele rækken!!! LOL

du kan IKKE tage penge for at ringe til et 60 nummer, et betalings nummer SKAL starte med 90 1,2,3,4 eller 5

TDC

Citat
Udover de nye 90 4-numre er der fire kategorier af betalingsnumre:

90 1 og 90 2

På disse numre stilles der krav til tjenesternes indhold, blandt andet må de ikke indeholde sex, spil og konkurrencer.
Opkald til numre, der begynder med 90 1, koster enten 1,50 eller 2,00 kr. per minut. Ringer man til 90 2-numre, betaler man enten en minutpris på op til 5 kr. eller en éngangsafgift på op til 10 kr. per opkald. Røde Kors, Folkekirkens Nødhjælp og lignende organisationer må dog anvende en éngangsafgift på op til 50 kr. i forbindelse med indsamlinger til velgørende formål.

90 3

Der stilles ingen specielle krav til tjenesternes indhold, udover at de ikke må indeholde spil.

Det kan koste op til 30 kr. i minuttet at ringe til et 90 3-nummer. Alle telefoner er automatisk spærret for opkald til 90 3-numre, og man skal skriftligt henvende sig til Tele Danmark for at få lukket op.

90 5

Numrene kan udelukkende bruges til konkurrencer, f.eks. af ugeblade og tv-stationer. Det kan højst koste fem kroner at ringe til et 90 5-nummer, og man kan kun ringe én gang i døgnet til hvert nummer fra samme telefon.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 25-05-04 13:36

et 90 4X XX XX nummer kan koste op til 1000 kroner, det er sygt......håber ikke man skal sidde i kø ret længe!!!!!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 43 point
Dato : 25-05-04 13:47

Synes nok det lød som en and.....Det må være en Bin Laden sympatitør der ikke liiiiige synes det var sjovt, der har spredt den "Hoax".

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 25-05-04 14:26

hehe, ja! Men der er da stadig helt vildt sjov....!

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 27-05-04 12:48

Tak for svaret 3773.