/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hundesommerferie-lejr
Fra : jabco9240
Vist : 772 gange
100 point
Dato : 04-05-04 10:32

Hej!

Er der nogen der kan oplyse mig om den hunde-sommerferie-lejr, der plejer at vær ei Øster Hurup i Nordjylland hvert år - jeg tror nok, at det er Øster Hurup eller på de kanter.

Er der en hjemmeside eller lignende, hvor man kan kigge lidt nærmere på sagen?

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 04-05-04 13:42

prøv at se under Google og skriv hunde-eller Øster Hurup
det er had jeg kan tænke mig lige iøjeblikket

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-04 13:58

Jeg er da spændt på og nysgerrig efter, hvad der kommer af foreslag. Jeg synes selv, der mangler forslag til hundevenlige ferier i Dannevang. Hvad med denneher:
http://www.dansk-kennel-klub.dk/kunder/dkk/kreds3.nsf/0/4c313b6e67218defc1256cc30012ceb2?OpenDocument

Det er godtnok ikke i Øster Hurup...

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 04-05-04 14:15

Da, jeg ikke selv har hund. syntes jeg at der skal være gode steder hvor man kan få dem på ferie- og familien kan slappe lidt af- selv om man holder af dyr. skal man være gode ved dem- nu håber jeg for vedkommende at de kan finde ud af et sted.

Godkendelse af svar
Fra : jabco9240

Dato : 05-05-04 14:50

Tak for svaret Birgitta. Det var fint med et andet input også.

Nå, men jeg har i øvrigt i mellemtiden selv fundet svaret på mit eget spørgsmål!!

De sidste fem år har Dansk Hundeferie holdt ferielejr i Øster Hurup - men lige præcis i år er det flyttet til Nymindegab ved Ringkøbing.

Andre interesserede kan i øvrigt gå ind på www.danskhundeferie.dk.

Kommentar
Fra : jabco9240

Dato : 05-05-04 14:51

...ja og det er altså naturligvis www.danskhundeferie.dk - så fik jeg vist det hele med

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-05-04 17:27

Hej, jabco -tak for accepten af mit svar.
Det ser ret tillokkende ud med den hundeferie. Det kunne jeg også godt tænke mig at prøve. Men desværre har jeg ikke bil, så det jeg har brug for, er nok noget, der mere ligner en "hundehøjskole", hvor man møder op med sin hund og der så er sørget for logi o.s.v. --Det kan da være, at det kommer engang..
Men rigtig god fornøjelse med det hele.