/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens præmie
Fra : Reset
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 04-05-04 06:27

Nr 1 på listen, til at vinde månedens præmie er en hr/fr. Valin med 1310 point.Såvidt jeg kan se har profilen ikke været aktiv side 2002.Kan nogen forklare det for mig?

Valentin

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-05-04 07:18

>Reset
Det er nok en af Kandu's medarbejdere.

ellebye

Kommentar
Fra : babee

Dato : 04-05-04 07:29

det passer jo heller ikke
der står første lock in er fra 2002
og superbruger point i alt er 2210 eller der omkring
men denne præmie periode er på 1310 point

Accepteret svar
Fra : Chamira

Modtaget 110 point
Dato : 04-05-04 07:45

Hej Reset

Her er forklaringen.

Valins historik ser således ud:
Hej Reset

Jeg kan godt forstå hvad du mener.... hvis man går ind i personens historik, ser den således ud.

1 02/08 100 vinduesoprulhåndtag huyndai Biler
2 01/08 100 Hjælp til GTA2 Computerspil
3 14/07 176 INDSUGNINGS BULDER Biler
4 10/07 20 Citroen ZX 1.9 Volcano Biler
5 04/07 70 Passat Syngende gearkasse ? ? ? ? Biler
6 03/07 200 Hyundai Accent 1,5 Biler
7 27/06 20 Hestemøg Hus og have
8 27/06 20 Gæld Andet penge
9 17/05 124 Automatisk kabinelys ved åbning. Biler
10 06/05 1310 Ledningsnet/Mazda 626 GE/Microalarm Biler

Læg mærke til pkt. 10, hvor personen har fået 1310 point for at besvare et spm. om ledningsnettet i en Mazda.

Spørgsmålet er stillet tilbage til den 6. maj 2003, men der er først accepteret et svar i maj i år (altså 2004!!!)

Man får tildelt sine superpoint den måned, hvor spørgsmålet besvares, men man skal bladre sin historik igennem for at finde "gamle" spørgsmål, da datoen udfor dem vil være den dato, hvor spørgsmålet blev oprettet.

Håber jeg gør mig forklarelig, det sidste var vidst lidt indviklet.

Mvh/Mira

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-05-04 07:52

Det virker lidt uretfærdigt. Herudover kan man heller ikke vide om personen overhovedet er i live i dag, eller er rejst til "langbortistan".

Håber at problemet med udestående spørgsmål bliver løst i et nyt kandu, hvor et spørgsmål kun kan stå ubesvaret i et tidsrum, hvorefter det enten slettes, eller lukkes på anden måde.

I et tidligere indlæg, HAR jeg kontaktet Kandu, med hensyn til lige netop den slags problemer, så de ikke opstår igen. Håber blot at Kandu snart tager det ad notam.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 08:04

Har Valin ikke lige svaret og fået godkendt et spørgsmål fra tiden med store point. ?
Emesen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-05-04 08:35

Antagelig altsammen fuldt retfærdigt. En eller anden har lukket et voldgammel spørgsmål og poængerne er gået til Valin!

So what!?!?!?

Mindre angribeligt end gårsdagens bytte-købmand, ikk´?

Kig i jeres profil. Tænk hvis folk ryddede op i spørgsmålene - så kunne der snart ryge point's på bogen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 08:56

37 73 hvad for bytteri kan du ikke lige opdaterer eller kaste et link var udenbys i går på forhånd tak
Mvh sune

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-05-04 09:07

Don't care og gider ikke finde dem.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 16:25

Jeg vil ikke bruge 86 p til at åbne spørgsmålet, men i går/forgårs så jeg svaret som blev accepteret - og det var så vidt jeg husker ok.
Har nogen købepoint nok kan de jo kopiere resultatet ind her.
http://www.kandu.dk/dk/spg/3643 til 1300 point.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-05-04 16:35

emesen>var det ikke dig der søgte en løsning til at lave en boot cd,på denne
kan du lægge det ind du selv vil,sammen med de andre værktøjer på disken,måske er det noget du kan bruge,jeg bruger selv standart disken, igennem længre tid,læs nede i bunden af siden>
http://www.ultimatebootcd.com/
Manse9933
der er også henvisning til forskællige værktøjer til at lave det med.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-05-04 16:39

Accepteret svar

Fra : valin Dato : 02-07-02 15:59

Det kunne godt lyde som om nogle af ledninger i alarm/centrallås er sat forkerte i. Hvis du ikke har den store ekspertise i at rode med sådanne ledninger, så vil jeg foreslå, at du tager bilen med ud til en autoELEKTRIKER ikke mekaniker. De ved med garenti hvad der er problemet og kan rette det i løbet af no time. Spar dig selv for en masse ærgelser, offer de 4-500.- det koster og få din "nye" bil på rette køl igen.
Har selv prøvet noget lign. og jeg troede jo selv, at det ikke var det store problem, så jeg roede lidt rundt og pillede lidt hist og her... Det endte med, at jeg slukøret måtte trille ned til en autoelktriker og få dem til at fejlen + min egne små fiks fakserier... Det blev sgu' dyrere end hvis de havde fået den i første omgang....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 16:54

Jo manse9933 - og det var også en af dem jeg brugte. 7z ubcd221
Jeg fik da lavet en som kunne overføres via ftp..........
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-05-04 17:05

aha,jeg fulgte ikke rigtigt med i dine spørsmål(travlt),fordi de var lukket,før jeg kunne læse løsningen,men jeg brugte lige ultimate boot cd,til at løse nogle problemer for en ven i dag og så kom jeg til at tænke på dig,men man kan lægge sine egene filer ind på standart cd'en,så man udvikler sin egen personlige cd,altså sammen med de værktøjer der allerede er på den,standart filerne fylder kun 101 MB
så der er plads til flere,bare en tanke.
Manse9933

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 17:15

Ja - men jeg har ikke prøvet med CD kun med diskette og det var en compaq bios startdiskette som ligger her i dag. ftp://hirsenet.dk/
Jeg har dog ikke testet den på en "tom" compaq endnu.
Men idéen med en CD overførsel er jo ikke så tosset (billedfremvisning og den slags)
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-05-04 17:25

ja,og så kan man dianogstisere pc'en samtidigt,de værktøjer der er på/i Cd'en/filen dækker de fleste problemer,og så kan man brænde selve filen til cd'en med nero ekspress,som de fleste ligger inde med,men om du kan få det til at virke det er jo op til et forsøg,man skal nok læse siden grundigt igennem for at få det til at virke,som jeg læser det skulle det ikke være umuligt.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 24-05-04 22:03

Tak for svaret Chamira.