/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Nogen som har en Monza til salg?
Fra : Viktor_PM
Vist : 470 gange
45 point
Dato : 03-05-04 21:02

Hej alle sammen...

Nu er min Maxi blevet godt og grundig fed. Men nu kunne jeg godt tænke mig en Monza. Jeg har kigget i gul og gratis, men der synes jeg de er alt for dyre. Jeg søger en Monza (helst 3-gear), uden rust og og den skal helst kunne køre, men det med rust er det vigtigste...! Jeg bor på fyn, så hvis nogen er interreseret så kan i lige skrive, og så finder vi en pris.

På forhånd tak...

P.S. Tak til alle der har hjulpet mig med mine Maxi spørgsmål....! :)

Kommentar
Fra : Orsted_banden

Dato : 03-05-04 21:16

Jeg har en autolakeret blå monza 3-gearet, alt virker, går ca. 60 km/t og der medfølger stjernefælge! 4500 kr.

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 03-05-04 21:24

>>Orsted_banden

Ellers tak... Er ude efter en billig en,,, Men tak alligevel...

Accepteret svar
Fra : jbi210590

Modtaget 45 point
Dato : 11-05-04 21:57

hej med dig har du prøvet og kikke ind på www.dba.dk

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 25-05-04 15:26

Tak for svaret jbi210590.