/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvad vil det sige at unlocke
Fra : ras65
Vist : 1196 gange
20 point
Dato : 27-05-02 22:07

Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvad vil de sige at unlocke sin moblios!
Jeg har selv en Nokia 3310

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 30 point
Dato : 27-05-02 22:27

Når du køber en mobil er du ofte bundet til en mobiltelefonselskab i 6 måneder, når du unlocker fjerner du den kode der binder dig, og på den måde kan du skifte teleselskab før tid - dog skal du stadig betale abbonementet som du har skrevet under på-

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 27-05-02 22:29

"En simlock/simlås er en lås i telefonen der gør, at du kun kan bruge SIM-kort fra det teleselskab du har købt telefonen hos. Vi kan fjerne denne simlock/simlås for dig, så kan du frit vælge hvilket teleselskab du ønsker at bruge."

Nederst på siden er der en sammenligning, der forklarer hvor meget man kan sparer.

http://www.simlock.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-05-02 21:54

hej
der er ingen spørsmål der er dumme....
at unlocke sin mobiltelefon vil sige at få fjernet sin simlås. sådan at du
kan bruge alle slags selskaber også taletidskort, hvilket du ikke kan hvis
den er låst til et selskab. og du kan spare mange penge ved at vælge et af
de selskaber der kun koster ca en krone i min
Mvh Thomas
----
www.sitecenter.dk/simlaasen
stedet hvor der unlockes mobilos FRA KUN 20 kr. også nyt softvare ring
---

"ras65" <ras65.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:rhwI8.27519$4f4.955084@news000.worldonline.dk...
> Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men hvad vil de sige at
> unlocke sin moblios!
> Jeg har selv en Nokia 3310
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>