/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Ikke tilfreds med skarpheden af tekst
Fra : FrankCo
Vist : 193 gange
50 point
Dato : 03-05-04 19:05

Haudy!..

jeg har lige købt mig en ny skærm "HM903DTA" fra iiyama skærmen er såmen' fed nok, men syntes teksten er lidt "blurry" i hjørnerne, har prøvet at corrigere for det, har også prøvet at calibrere med DisplayMate osv...

er der nogle der den samme skærm, som kan melde tilbage om skærmen "bare" er sådan eller har jeg bare en "bad one" ?

ps: med mindre det er specifike svar ang. denne model, vil jeg helt have folk ikke kommer med "har du prøvet at indstille contrast osv....." jeg har prøvet det hele....

men hvis folk har nogle erfaringer med denne skærm så bare snak løs.... også evt. hvis i kender et andet fedt kalibrerings program ud over displaymate..

vh.
Frank/

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 03-05-04 19:16

Jeg ved godt at du ikke gider svar som mit, du behøver heller ikke svare, men jeg prøver alligevel

Har du prøvet at ændre opdateringsfrekvens under egenskaber for skærm

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-04 20:20

Skaf ny driver til dit grafikkort, hent den nyeste DirextX9, afinstaller displaymate.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : FrankCo

Dato : 03-05-04 20:44

har prøvet at ændre opdaterings hastigheden.... 85,100,120 samme problem...

cirkler er ovale osv.... og ja jeg kører i 1280*1024

Palle:

fedt svar ? hvad er din begrundelse osv....
gfx - ti4200
dx9a

og tror næppe at displaymate har noget med det at gøre....

frank/

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-04 21:15

Min begrundelse: At det tit er der fejlen ligger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 15:48

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem, og du kan kun vælge en.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : FrankCo

Dato : 28-06-04 04:26

Det er vel ligegyldigt hvor længe et spørgsmål har stået.... og jeg giver ikke point for svar der ikke er i nærheden af at løse problemet.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-06-04 11:36

Men det er 1,5 mdr. siden man bare har hørt fra dig, og du gider ikke svare på det man spørger dig om. Hvad har du så forventet.
Jeg trækker mig frivilligt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-04 09:00

Du er hermed sat på banned-listen.
VH Palle Hansen