/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er vi misundelige på en eller anden måde~
Fra : binky
Vist : 344 gange
50 point
Dato : 03-05-04 17:53

Hvad er det, der gør, at nogen af os dyrker sladder om de kendte? For spørgsmålet er om, man ville bytte, og altid have en kammeralinse i nakken. De skal da godt nok ikke tænke økonomi, meen. Jeg har selv haft et kvartside-billede i JydskeVestkysten fra Ho Fåremarked (kommentarer frabedes). Det var godt nok en rar fornemmelse at blive genkendt. Jeg blev bare ikke rig af det. Det var så mine femten minutter (Andy Wharhool) forkert stavet, jeg ved det godt.
Er vi ikke misundelige, eller hvad fejler vi?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 18:01

Sådan er folk, især danskerne. De er så skide nysgerige.
Jeg aner ikke hvad folk dog vil vide om de kendte og hvorfor.
Personligt er jeg skide ligeglad med dem allesammen. Og det er sikkert fordi jeg er misundelig. Men ikke pga. omtalen, men pga. pengene. Hvem kunne ikke bruge deres $?? Det tror jeg nok de fleste kan/vil.
Folk burde lade dem være i fred. Lade dem leve lykkeligt for dem selv.

Mordex.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 18:07

Hej igen Mordex
Rart at høre fra dig, og tak for svaret på mit andet spørgsmål. Jamen f.eks. de kongelige, de skal da ikke leve lykkeligt for sig selv, når det er skatteborgerne, der skal betale.
mvh
binky

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:08

*LÅÅÅÅÅÅL* jo vi er sq så. Ho fåremarked - er det ikke et dyreskue?!?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:08

*LÅÅÅÅÅÅL* jo vi er sq så. Ho fåremarked - er det ikke et dyreskue?!?!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 18:14

creamygirl
A hår frabejt me non komtarer.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 18:15

Jamen binky, hvilken forskel gør det at vi læser om dem i f.eks. ugebladene? Det ændrer da ikke noget af det vi betaler for, hvad end det så måtte være.....

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 18:15

Alså li mæ de der fåremarked
mvh binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 18:17

Ja..... desværre kan jeg ikke snakke "bondsk" med Jer...

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 18:18

Det har du ret i, Mordex, Det er nok en form for hjernevask, jo mere de bliver promoveret, jo mere vil folk have. Se nu bare det her kongebryllup, det er jo ligefør det standser samfundet, og de er jo almindelige mennesker som os andre. Det er nærmest en form for hysteri.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 18:22

Nemli´
Det er blevet for meget af det hele......

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 18:24

Øhh. kan man ikke bare lade være med at købe de dersens blade hvor der står alt det der sladder i, hvis at det er nu er sådan at man ikke gider læse om det??

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 03-05-04 18:32

Lad de kendte være kendte....Men de skal ikke brokke sig over, at folk er nysgerrige; langt de fleste har selv valgt den levestil...... Meeeeeeen i bund og grund er de jo "almindelige" mennesker som os...... Så selvfølgelig skal de også have lov til noget privatliv, uden diverse fotografer liggende i busken ude foran!!!!!!!!
Det er "os andre" der er med til at gøre dem mere og mere kendte i form af diverse medier osv.
Men misundelig er jeg sgu ikke....Tænk hvis man feks ikke kunne nyde en bytur i pattestiv tilstand, uden at skulle tænke over, hvilket ugeblad man skulle dele sine tømmermænd med dagen efter
.......Men der er jo heldigvis nogle "af dem" der er ligeglade.......

Ho fåremarked......... Ja undskyld mig, men der grinte jeg sgu

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 18:48

Hej TQsen
Du skal skam ikke grine af Ho Fåremarked, det er meget seriøst, ihvertfald de første 6 timer. Så aftager det seriøse måske lidt, men sjovt er det, bortset fra fulderikkerne, der køber alle mulige dyr og slæber dem med f.eks. i øltelt. Det skulle de ikke have lov til. Det er ikke sjovt at være dyr derude.
mvh
binky

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 03-05-04 18:57

Jeg skrev jo også undskyld...... Det er bare navnet.......he he he he he

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-05-04 19:18

De Kendte benytter pressen og pressen benytter de kendte.
De kongelige er vores kransekage figurer, og udfylder den plads de har rigtigt godt.
Men i mit job, har jeg fri efter endt arbejdsdag.......................det skal de også ha'.
Hvis ingen købte disse snageblade,
var der heller ikke nogen plankeværksfotografer/pavarottier.
Emesen.
Jeg griner lidt fåret - men omtaler slet ikke noget marked.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 19:47

Kan I så være søde mæ,hæ
mvh
binky

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-05-04 20:32

jo deeet møjn å tysklandsodde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:09

Tror det er mest kvinder, der dyrker det med misundelse! Rigtige mænd er da ligeglade

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-04 00:15

Gad vide om jeg så er en rigtig mand???!!!! for jeg kunne ikke drømme om at købe et ugeblad

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-04 00:20

Eller måske er jeg bare ikke en rigtig Quinde???!!!! ....jeg er forvirret
Tedd, jeg tror du må trække din udtalelse tilbage inden det går helt galt her he he

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:22

Rigtige mænd trækker aldrig deres udtalelser tilbage!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-04 00:23

Tedd, hvis du er en "rigtig" mand, så vil jeg gerne have beviser

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:26

Hvad er en "rigtig" mand? Er det en fælde lille snurretop?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:28

Rigtige mænd har jo ikke så meget mellem ørene, det sidder nemlig et andet sted

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-04 00:28

Søde Tedd, når du nu selv mener du er en "rigtig" mand, så må du jo også vide hvad "det" er he he .........og nej da, det er ingen fælde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-04 00:31

NÅ, det er dét der kendetegner en rigtig mand og jeg som troede en rigtig mand havde "meget" begge steder ja, der kan man bare se hvor lidt man ved om mænds tankegang.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:33

Rigtige mænd har mistet så meget blod ved at være rigtige mænd, at de kun har blod til et hoved af gangen!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-05-04 00:34

Godnat Tedd, drøm sødt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:36

ILM snurretop

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 17:34

Tedd det passer ikke:
Citat
Rigtige mænd trækker aldrig deres udtalelser tilbage!

Jeg er til en hver tid klar til at trække en udtalelse tilbage hvis jeg skulle ta' fejl.
............altså HVIS jeg skulle ta' fejl..........
Emesen.
Rigtige mænd tager ikke backup....................men vi tuder meget.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 17:48

>>Emesen
Det viser kun hvor rigtig en mand du er

Nej, jeg er enig med dig Emesen
Tager man(d) fejl, er man en rigtig mand hvis man(d) indrømmer det og trækker udtalelsen tilbage........

Og ?apropo? Ho, er det så ikke dér man kan leje pæne og store feriehuse???

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 17:54

# 1. Rigtige mænd tar aldrig fejl!
# 2. Hvis de alligevel skulle gøre det, træder # 1. automatisk i kraft!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-05-04 17:55

*LOL*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-04 19:53

Mordex...............jeg er vist heller ikke helt enig med mig selv.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 04-05-04 22:35

Jeg har også observeret at rigtige mænd bruger ikke brugsanvisning, de bander en del.
Modex, de lækre sommerhuse er i Blåvand, Ho er ikke så stor, og der er en del fredet derude. Men der er en pragtfuld natur, bla. Skallingen, hvor der så godt som hvert år drukner en tysk bil eller to, fordi de ikke respekterer højvandet.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-04 22:44

>>binky
Hvis det er mig du skriver til, så hedder jeg Mordex og jeg er ikke moderator

Jeg har et par gange lejet et sommerhus fra H.H udlejning, og det jeg kom til at blande sammen var at der i nærheden af deres hovedkontor er en lílle by der hedder Hee og syd for Hee ligger No. Derfor blandte jeg det sammen til Ho

Mordex. (med R binky )

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 06-05-04 21:01

Tak for svaret Mordex.
Vi skrives ved. Og mange tak for dit svar på mit andet spørgsmål. Du ved nok, hvad jeg mener. Det vil jeg ikke glemme. Jeg tror, jeg har fået en ven på nettet.

mvh
binky

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 21:08

Det er helt i orden binky....
Du ved hvor jeg er hvis du får brug for at snakke med nogen
Jeg er altid til rådighed
Du må ha´ det godt binky, god aften

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-05-04 21:20

binky..... min gode net(te)-veninde.......
Jeg er ked af at skuffe dig, men jeg ved desværre ikke hvilket andet spørgsmål jeg har svaret på
Hvis du har lyst til at sige hvad for et spørgsmål du mener, ville det være dejligt......
Hvis du ikke vil ud med det her, kan du "profile" mig Der står min mail.....

Jeg venter spændt............

Mordex.