/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kolonihavehus
Fra : gryaskaa
Vist : 762 gange
500 point
Dato : 03-05-04 16:55

Er der nogen der har et godt fif til hvor man kan komme i kontakt med bestyrelser af kolonihavehusforeninger, således at man kan blive skrevet op? Eller har du et godt råd til hvor man finder sit kommende kolonihavehus? Jeg er interesseret i et kolonihavehus i Kbh. området til max 100.000 kr.
På forhånd tak!

Mvh. Gry

Accepteret svar
Fra : Mordex

Modtaget 510 point
Dato : 03-05-04 17:03

Find det sted du vil have hus, ta´ derned, og ved hovedingangen står der altid nogle oplysninger om formande med tlfnr. så kan du ringe til ham/hende og få flere oplysninger.
Men du skal vide hvor du vil have hus.
Der er lidt her:
http://www.kolonihaveportal.dk/markedkolonihaver.shtml

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:04
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 03-05-04 17:05

Vi har et kolonihavehus (ældre 30 m2 beboelsesvogn med fuld isolering på vægge, loft og gulv) til salg. Det kan flyttes på en blokvogn med mobilkran. Det står pt på Østfyn.

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-05-04 17:12

bob,bob
De er godt nok dyre derovre, her i Esbjerg kan man få hus og grund til 2.000, så skal man bare selv ordne haven.
Jeg håber, du finder noget godt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-05-04 20:27

det er altså også esbjerg og det er sikkert lavet af sildekasser i nyk sj koster det mellem 30-60000

Kommentar
Fra : gryaskaa

Dato : 05-05-04 12:08

Tak for jeres hurtige og gode svar! -især dig, Mordex, dem kunne jeg virkelig bruge til noget.
Jeg må ud og besøge nogle kolonihaveforeninger!

kh gry

Godkendelse af svar
Fra : gryaskaa

Dato : 05-05-04 12:11

Tak for svarene Mordex. Jeg må ud og besøge nogle kolonohaveforeninger!

Kh Gry

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-05-04 12:13

Det var da 100% så lidt.
Jeg er glad for at kunne hjælpe
Og held og lykke med det

Ha´ en god dag.....

Mordex.