/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Better
Fra : zomp
Vist : 437 gange
8 point
Dato : 03-05-04 15:16

...HEHE, dit tip Better! (Strand....)

Husk at drikke hvad du ellers kommer i nærheden af.....???

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:19

Jeg ville sq også skrive til BP.........
Det tip der, det er jo det rene pointluderi
>>BP, tjen pointene på en ordentlig måde....... Ikke alt de "tippoint"Det er svarene du tjener på

Mordex.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:23

....det er da et alletiders råd, "drik hvad du ellers kan få fat på" men er det ikke det man altid prøver på?? når man har glemt sin egen kasse pilsnere, "låne fra dem der er ude og svømme"

....håber også snart det bliver tid til den første strandtur.......MED badning, har været ude og "åbne" sommerhuset efter vinteren!!!

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 18 point
Dato : 03-05-04 15:25

Ok, faktisk er det et tip jeg fik en gang, og som je ger meget glad for, men je gudlodder da gerne de point jeg evt. måtte opnå på tippet til en der går op i den slags.

Og når jeg skriver drik hvad du ellers kommer i nærheden af, så burde je gmåske af hensyn til en masse brugeres intellektuelle niveau understrege, at der her ikke er tale om havvand, kropsvæsker(hverken egne eller andres), opvredet badetøj, brændstof fra parkerede biler el. lign.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 15:28

Tippet er faktisk godt nok. Jeg bruger normalt denne fremgangsmåde, når jeg er ude at fiske om sommeren. Ned til fangsten med de frosne plastflasker og jeg har frisk fisk istedet for 'kogt', når jeg kommer hjem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:30

..HEHE, men ikke noget om ANDRES medbragte drikkelse....!!

HAHA, brændstof.........

Det er et alle tiders tips, bruger det også sææl, men har ikke så meget plads i min køletaske, det er sådan en med indbygget køler til 12 volt, jeg har fået af min mormor.......(hun vandt den i bingo/bango tror jeg).....

ellers nogen der har gode idéer til hvad man kan medbringe på stranden?? (spise/drikke)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 15:32

Med fare for at blive "drillet" så kan en thermo´flaske med varmt vand holde et par knækpølser lune til frokosten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 15:32

Ps. Indtil fisken er kommet på land, bruger jeg plastposen med 'kølemiddel' til at holde mine øller tempererede

</MOLO-KØLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:33

>>BP
Nu lyde du som om du tager det hele alvorligt........ Tsk, tsk, unge mand. Dette er smalltalk, og her er intet alvorligt. Ud over dig, åbenbart
Det med pointene var kun en lille
Det håber jeg da også at du ser/så/sad

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:34

Men du fik da 5 stj. af mig.....
Et godt tip er det helt sikkert

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 15:35

Better_Performance -> Husk at skrive; pøllerne ska' ned i vandet i termo'en. Ellers virker tippet ikke og du får nul stjerner

</MOLO-PØLSE>

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:35

...ja, jeg har brugt/bruger den med termoflasken.....men det de lavede i "Rabatten" var at gå lige langt nok....? eller hvad?

(til dem der ikke så det på tv, lavede de kartoffelmos fra en pose med det "varme" vand fra pølserne)

....mmmmmmmm solen skinner....mmmm koldt øl.....mmmmmmm!!!!

(glæder mig ikke til det bliver sommer)

mvh

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 15:36

Vandet fra opvredet badetøj Værd at huske på, hvis uheldet er ude og man har glemt at tage sine forholdsregler!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 15:37

Ps. Det er nu også svært at holde pølserne lune om sommeren, når der kun er 28 grader celcius i skyggen

</MOLO-LUNE>

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:38

nåååe, skal de NED i vandet...!! hehe!
altså pølsen.......nej ikke den pølse, den fra "langeland"

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 15:38

Næ, nu er jeg vred, sur, skuffet og ked.

Jeg FORLANGER at alt hvad der foregår på dette medie bliver taget 100% alvorligt, ellers gør jeg ligesom en masse andre.

1. Jeg laver udsalg på mine point
2. Truer i en måneds tid eller så med at forlade stedet omgående
3. Laver endnu et udsalg af point
4. Opretter en tråd hvor jeg fortæller, at jeg altså mener det alvorligt med at slette min profil
Venter en uges tid med at foretage mig yderligere (men logger dog på hver dag for at få flere point at holde udsalg over)
5. Gentager 1-4 nogle gange
6. Sletter min profil
7. Opretter en ny og fortsætter med ligegyldige tip i en uendelighed til andre brugere bliver trætte af mig
8. Starter forfra ved 1.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:40

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 15:40

Kom med nogle fler tips B_P - jeg mener bestemt de er meget brugbare
Mordex lad dog være med at Tsk...Tsk..hele tiden. Man kunne få en grim fornemmelse af dine motiver

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:41

spk. spk.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:44

HEHE, jeg har taget Better_Performance2 men du må gerne købe den for 15.000 points!!

spkspk?? lol

Et godt strandtips er at medbringe en masse veninder i bikini.....bare så der er noget at kigge på.......!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 15:46

Zomp

Den med veninderne i bikini prøvede jeg engang, og pludselig var der masser af plads omkring mig.... (??)

Kan det være fordi jeg ikke har nogle veninder selv og lånte min mormors????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 15:48

Ja Better, eller dine veninder var for søde og blev spottet
og fanget af andre strandløver!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:50

(ind)fanget.......hmmm, ja det er selvfølgelig et problem hvis man kun har mandlige venner.......men i sådanne tilfælde gælder det om at tage de grimmeste med, så man selv ser lækrest ud....!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:52

En strand, en pølse, koldt vand, veninde, bikini??
Den bikini kan jeg altså ikke få til at passe med det andet..... ?!?!?!?!? Er det bare mig????

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 15:53

Mordex...

Jeg kan godt forklare dig sammenhængen, men jeg er bange for at blive slettet i censuren

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:56

>>BP
Du er sq også altid så "alårlig"

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:56

.....sorry hvis vi har tabt dig Mordex.... det er rigtigt nok som du har gjort tidligere: en strand, en pølse, koldt SAND og en veninde......i tilfælde af at der skulle være sneget sig en bikini ind et sted derimellem gælder det om hurtigst muligt at få den smidt væk...!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 15:58

Efter bikinien er blevet fjernet fra nævnte veninde kan den så vrides, og alt efter hendes kropstemperatur ved afmonteringen af bikinien kan den så vrides i en thermokande til at holde pølserne varme, eller i en sodavandsflaske for at virke som køle element.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:58

....jeg kører hjem nu, er på senere skal lige ud og købe nogle småting....!

sås

mvh

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:58

*LOL*

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 16:00

Hvis man har en varm veninde, kan man varme pølserne der, i stedet for at bære en tung termoflakse/kande med
Mon jeg ikke skal skrive et tip om det??

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 16:01

Hvor skal pølserne så hen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:01

Jeg har fået en sølvgrå G-streng af Frk.Uro i fødselsdagsgave

Jeg håber den kan holde 'fluerne' væk, når jeg skal på stranden
Der er i hvert fald ikke meget stof at holde varmen i.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 16:04

>>BP
>>Molo Totalt griner den der....
Godt jeg ikke bader på Jeres Ama´r strande......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:05

Jeg håber det bliver rigtig koldt ...ellers kan pølsen nok slet ikke være der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 16:05

molokyle

Det var dog en skræmmende oplysning at få

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 16:06

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 16:08

Helledusseda En sølvgrå G-streng!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:08

Mordex -> Vi tager også nogle gange til nøgenstranden i Charlottenlund

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 16:09

Tak for det.....
Så ved jeg hvor jeg skal holde mig fra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:11

creamygirl -> Ja, de havde dem ikke i andre farver til mænd i H&M på strøget. Jeg havde ønsket mig et par maskuline petroleumsblå/-grønne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 16:13

molokyle-->

Et par maskuline G-streng???

Der er da vist supereksemplet på en selvmodsigelse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 16:14

Farven har ingen betydning Molokyle. Det var mere selve beklædningen
jeg ikke bryder mig om, håber skisme dine baller har lidt farve,
og at pølsen ikke er for stor

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 16:15

Og glem endelig ikke at barbere dig inden store badedag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:20

creamygirl -> Jeg er altid velbarberet
Frk.Uro ka' ikke ha' en ven med på stranden, hvis han skal ligge der på badehåndklædet ved siden af, med blottede hippieduske og hva' har vi

Better_Performance -> Er Arnold ikke maskulin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 16:26

Arnold hvem??

ingen MAND er maskulin i g-streng

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:32

Jeg ser altså også maskulin ud i Vaders !!!

...selvom min mor si'r jeg ligner en drengerøv. Da jeg dukkede op med biker-skæg og fortalte hende at NU lignede jeg ikke en drengerøv længere. Konstaterede hun iskoldt : Jo du gør, ..en drengerøv med skæg !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 16:38

Enig med B_P Ingen MAND er maskulin i det pjank!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 16:41

Mødre har som oftest ret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 16:41

Ok. Til sommer skal jeg være strandens mest ombejlede drengerøv i G-streng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 16:50

Med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 17:05

Mordex -> Nope. Når dagtemperaturen løber over 18 grader 'for real', ryger mit næstsidste bevis på jeg er en mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:09

Hvornår ryger så det sidste??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 17:27

Jeg håber jeg får lov at beholde forstanden lidt endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:28

*LOOOOOOOL*

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:29

>>Molo
Så godt har jeg længe ikke grint.........

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:29

>>Molo
Så godt har jeg længe ikke grint.........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 17:30

..nåeh ja..... og mandehørmen

Hva' tænkte du ellers på ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 17:30

.....ved ikke rigtigt om den her tråd har en retning jeg kan lide......! meeeen, jo det kan jeg....!! tror også jeg vil tage på stranden i gstreng....................NOT!! det er ok at pigerne gør det, men ikke noget for MÆND!!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-05-04 17:32

Det var lige hvad jeg trængte til, et godt grin oven på en dødtrist og stressende mandag!!

Uha, Molo! JEG holder mig selv og mine unger væk fra de amagerkanske strande, når det bliver rigtigt varmt:p

Cali

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 17:41

Jeg vil gerne se dig Molokyle
Mener det var dig der tilbød mig ægteskab igår, så det vil da være rart
at se hvad du er for en fætter. Dog helst uden G-streng

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 17:42

Vaders vil være helt fint med mig

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 17:44

og en pose over hovedet....der skal jo være en eller anden form for overraskelse i brudesengen.....???

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:46

Overraskelsen springer nok ud selv efter ca. 9 mdr.

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 17:51

ha..... jeg er forresten (næsten) lige blevet far.......weeeeeee! (og helt uden at være gift eller noget)

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 17:53

Betal nu pænt børnebidrag...........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 17:57
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 17:59

zomp -> Det var aldrig sket i G-streng

Held med det du... !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 18:01

Måske G-strenge til mænd kan skabe ny mode for præventionsmidler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:02

Du er sød Molokyle menøhh havde nu håbet på et foto af lidt nyere dato!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 18:08

creamygirl -> Det nyeste finder du under min profil. (..klik på [Molokyle] til venstre oven over denne kommentar.) Jeg har valgt at kalde det : Mit kontrafej

Jeg har dog vokset mig nogle få år kønnere. Det er fra min 40 års fødselsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 18:14
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 18:16

Jamen Molo da......... det er noget af en åbenthed det der ........

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:17

*Fnis* Du er stadig okay! hvis du fjerner skægget og får lidt (kun lidt)
mere sul på dine magre ben

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 18:19

takker..........det var en bette fisk http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/henrik_3.jpg du smed den ud igen ikk!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 18:20

Molo har lige dannet et nyt emne for denne tråd

Hvordan ser en KANDU bruger ud?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:20

Det bliver ikke ringere uden skægget kan jeg se

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 18:24

zomp -> Nope. Den better ørred var lige nok til at give undertegnede lidt sul på benene. Mindstemål : Havørred 40 cm.

Jeg spiser hvad jeg fanger og fanger ikke mere end jeg kan spise

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:29

Er der flere der har billeder?!?!

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 18:33

hehe, det er okay, den ser ud til at der lige er nok til en person.... med lækre kartofler smør og persille....mmmmmmm!

du har gjort creamy helt vild i trussen nu....!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 18:41

Må jeg være fri Zompi jeg nævnte han var sød i 1963 og okay uden skæg. Jeg nænner sq da ikke at give hans mor ret

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 18:49

zomp -> Ignorant ! Det var selvfølgelig med frisk dild på toppen, det hele lagt på en bund af blancheret blæretang (..som pynt selvfølgelig), kaperssovs, nye kartofler, hvidvins dampet (Chablis selvfølgelig !) fennikel, reven pebberrod, revne gullerødder m/citonsaft og rosiner.

Belønningen efter en go' dag ved De Danske Kyster

..og så får man sådan en go' kulør og humør af det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 18:52

Den hér er sgu godt nok spøjs : http://www.kandu.dk/dk/spg/39954

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 19:28

Creamy... Hvis vi får lov at se et billede taget umiddelbart efter dit "dyp"

Så skal du også nok få billeder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 19:43

Jeg tror ikke der er andre end jeg, der i offentlighedens interesse, tåler en nærmere granskning af den fysiognomiske fremtræden. Jeg har dog set billeder af en delvis ; emesen, Rellom, Skingur, Solgaard, Mordex, uro, m.fl..

Ynk ynk ynk... Ønk ønk ønk...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 19:47

Nåhh ja.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 19:47
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 20:13

Skide ærgeligt Better. Der findes ingen billeder af mit "dyp"
ellers havde du skam fået et

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 20:15

fedt billede Molokyle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 20:37

Hvis det kan gøre dig glad, så har jeg lige spist chili con-carne, der har stået og boblet hele dagen og sluttet af med en halv ortello lagkage, jeg købte i Erik's bageri på amagerbrogade lige inden de lukkede for 51 kr. (Ja.. jeg købte en HEL ) Så er der lidt til min aften kaffe også ...og morgenmad. Uhm...

Jeg bli'r bare ikke tyk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-05-04 20:45

Men du gør et pænt forsøg Har siddet og tjekket profiler, og hvis B_P er den samme som Ulrik, må jeg sige han ser RIGTIG MEGET sød ud..Lidt mere sul på kroppen end dig Molokyle

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 08:23

sorry....der skulle selvfølgelig ha' stået dild, ved ikke hvad jeg tænker på....! men hvidvinsdampet...? ej, den skal da grilles.....mmmmmm!

mvh

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-05-04 10:09

Hmm, jeg er bustet, men tak for de søde ord Creamy

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 10:43

link lige det billed....vi andre vil også se.....(også et af dig selv)
her er jeg hvis det nu skulle være..........!!

http://hjem.tele2adsl.dk/Zomp/images/Webmaster.jpg

Godkendelse af svar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 12:53

Tak for svaret Better_Performance