/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Lasat Speed II
Fra : SportsC
Vist : 249 gange
80 point
Dato : 03-05-04 13:54

Hej, Jeg har en ISDN forbindelse på et LASAT SPEED II modem, mit problem er at computeren ikke kan få fat i modemet når jeg skal "connecte" til Internettet via Internet Explorer. Den skriver modemet er midlertidigt optaget eller slukket. Hvis jeg så "resetter" modemet ved at slukke for det, ja så kan jeg godt komme på internettet igen, men kun et par gange, så opstår det samme problem igen.
Alt er umiddelbart sat rigtigt op.

Kender nogen til et lignende problem??

Mvh. SportC

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 13:58

Lyder som et defekt modem umiddelbart! Men kunne jo osse være noget snavs der forhindrer modemet i at lukke ned ordenligt! Prøv evt. at checke PC'en på onlineværktøjerne hos www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : SportsC

Dato : 03-05-04 14:19

Jeg har faktisk 2 lasat speed II modem, og har prøver med begge to, men samme problem opstår

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 14:20

så ind på spywarefri

Kommentar
Fra : SportsC

Dato : 03-05-04 14:31

Ja hvis man kan gå på internettet!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-05-04 14:46

Ja det er klart! Håber du kan

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 03-05-04 15:11

(ha, skriver du fra naboes pc??)
kunne ikke lade vær´ sorry, men der er tilbud på ADSL i øjeblikket, 512/512 for 340,-

mvh