/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilsyn
Fra : exploit
Vist : 350 gange
30 point
Dato : 03-05-04 13:25

Hey, jeg har hørt fra en kammerat at man et sted på nettet kan se hvornår en bil skal synes bare man har nummerpladen. Er der nogen af jer der kender den adresse?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 13:28

Jeg mener du kan finde det på:

www.bilsyn.dk

Under booking kan du indtaste reg. nr. og så får du at vide hvilken dag bilen senest skal synes

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-05-04 13:29

ps. du skal også have registreringsattesten ved hånden, eller i hvert fald kende bilens første registreringsdato

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 13:31

Du kan også selv vælge hvor du vil have bilen synet.....

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 04-05-04 14:28

Lige et lille fif:

Hvis du skal købe bil kan du på www.bilsyn.dk tjekke sidste synsrapport
for at se hvilke fejl og mangler din "måske" kommende bil har !

Gå ind under "din bil" og indtast reg. nr. ! Derved kommer den seneste synsrapport frem !