/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Olympus c2 Digitalkamera.
Fra : falc
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 03-05-04 09:59

Er der nogen der ved om man når man skiller apparatet ad kan justere afstandsindstillingen,ved at ændre indgrebet mellem motortandhjul og tandhjul der bevæger linsen?falc.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 200 point
Dato : 03-05-04 11:28

Jeg prøvede at "modificere" mit kamara på et tidpunkt på lign. måde: DET BLEV IKKK SÆRLIG GODT!!! Jeg vil anbefale at du opsøger en "prof" hvis ikke du ved 110% hvad du foretager dig...det er finmekanik i klasseA!!!

Mvh
Palle jensen

Kommentar
Fra : krh

Dato : 12-06-04 18:42

Pil for guds skylde ikke ved den slags.. Der er en god grund til at det er, hvor det er... hvis der er noget galt, så få en proof til at kigge på det.. du kan risikere at ødelægge det..

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 13-06-04 09:32

Tak for svaret pallenoc.Sagen er jo at det ikke kan betale sig at lade det reparere,hvis manikke selv kan gøre det.kalc