/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
speedfight
Fra : trytter
Vist : 440 gange
36 point
Dato : 02-05-04 22:37

hvad vil det koste og lave en speedfight 45 knallert om til en 30...hvis dette kan ladesig gøre...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-05-04 22:45

Det kan ikk elade sig gøre.
Det er blevet diskuteret mange gange her på kandu, og det er altid blevet til at det ikke kunne lade sig gøre.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 02-05-04 22:46

Som Palle engang skrev:
Når en knallert én gang er blevet typegodkendt til 45, kan det ikke laves om.
(eller noget i den stil )

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 36 point
Dato : 03-05-04 00:50

Det er nemmelig rigtig.
Du kan bygge en bil af gamle cykelstel, og hvis den er lavet godt nok, kan du få den typegodkendt som bil.
Du kan købe en 4hjuls markracer, og få den godkendt som bil: http://www.scorebil.dk/ (Kender ham der sælger)
Men 30 og 45 knallerter kan aldrig ændre type.
NB: Det er dog muligt at fjerne motoren på en Velo, og kalde den en cykel (Du behøver så ikke knallerkort) HA ha, men hvem faen kan skore piger på et udrangeret Velostel. (Det er svært nok med motor)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-05-04 11:03

Ahr,Palle,køb et koskind,så skal du bare se.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 03-05-04 12:19

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 12:34

Fuldstændig latterligt ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?????

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 03-05-04 12:35

nej for han gav en begrundelse så det er ikke latterligt!!!!!!!????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 12:38

>>trytter
Ikke fordi jeg gider eller vil diskutere det, men jeg kan ikke se nogen begrundelse. Hvis du kan, så kom lige med den........
Altså, hvad er begrundelsen????

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 03-05-04 12:40

han siger hvorfor det ikk kan lade sig gøre...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 12:41

Og hvorfor ikke??

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 03-05-04 12:42

derfor...du kan da bare læse man...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 12:47

Din grund er lidt for langt ude.
Næste gang du stiller et spg. vil jeg forslå at du lige skriver det det er til Pallebhansen.
Ikke for at bære nag, men det er lidt synd for andre folk, når du alligevel accepterer Palle´s svar.
Og du kan jo selv se det er langt ude når du ikke kan argumentere for hvorfor du valgte Palle´s svar.......

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 03-05-04 12:50

palle´s svar var meget mere fyldigt...SLUT!!!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 12:55

Det er jo klart at du ikke skal argumentere for hvorfor du valgte det svar som du gjorde, det ville jo være endnu mere latterligt......... meeeen, jeg kan virkelig ikke se den store forskel på mit og Palle´s svar, hvis man kigger på spørgsmålet.
Og Palle´s svar var ikke mere fyldigt, der var et par eksempler med.......

Lad os nu lade det stå.

Mordex.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-04 15:35

Ja Mordex, du var i virkeligheden hurtigst, og jeg sender dig lige 200 point, for du er ved at være skrap til mange spørgsmål, trytter syntes bare mit svar var sjovere, og det syntes jeg også. ha ha
Og så lige de svar/links jeg har skrevet før.
http://www.fstyr.dk/sw4806.asp
http://www.45scooter.dk/faqfakta.htm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-05-04 15:39

>>Palle
Jeg skal skam ikke have nogen point............ endnu
Jeg overlever nok
Og hvis du virkelig mener det med skrapheden, så siger jeg kun

Slet du bare spg. igen. HURTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-05-04 15:56

Nej jeg vil ikke. Og jeg mener seriøst at du var først.
VH Palle Hansen