/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
t610 Outlook synkronisering
Fra : finnkier
Vist : 398 gange
20 point
Dato : 02-05-04 22:32

Jeg har nylig købt mig en SonyEricsson T610. Det undrer mig, at når jeg synkroniserer Outlook på min PC med kalenderen i mobilen, kan mobiltelefonens kalender kun modtage aftaler, der ligger højst 5 uger frem i tiden. Den anden vej kan Outlook på PC'en sagtens sagtens modtage aftaler, som ligger langt længere ud i fremtiden. Kan det virkelig være rigtig, og er der nogen måde at ændre denne indstilling?

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 20 point
Dato : 03-05-04 09:19

ked af at sige det men det er det ikke ;-( jeg kender godt problemt men det har de ikke løst inu desvære

Godkendelse af svar
Fra : finnkier

Dato : 03-05-04 10:39

Tak for svaret thyfoon, omend det jo ikke løste mit problem. Men så ved jeg da, at jeg ikke behøver bryde min hjerne mere om det!
Finn Kier

Kommentar
Fra : JesperperNA

Dato : 03-06-04 19:42

Der tager I fejl, Gå ind i XTND Connect PC for Sony Ericsson - Indstillinger - Filtre - Kalender - Indstillingen i Datofilter angiver hvor langt frem og tilbage i tiden der skal synkroniseres.

Det virker, jeg får nu mine aftaler et halvt år frem.

Jesper

Kommentar
Fra : mortend70

Dato : 15-06-04 16:32

ja det var jo dejligt, havde brugt rimeligt med tid på dette lille problem : )

Kommentar
Fra : finnkier

Dato : 15-06-04 16:46

Kære Jesper!
Det var da voldsomt herligt. Det forbedrer virkelig brugsvenligheden for mig. Jeg har været MEGET træt af, at det kun virkede fem uger frem. Så mange tak!

Finn Kier