/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ser agp som pci
Fra : smut
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 02-05-04 21:14

jeg har lige købt et nyt mobo asus p4p800 efter jeg har installeter det ser den mit gforce 4 ti 4200 8xagp som et pci kort kortet sidder i det rigtige slot så det kan ikke være det jeg har opdateret bios og jeg bruger den nyeste grafik driver jeg har kigget i bios om der er noget jeg kan ændre der men jeg kan ikke finde noget hvad gør jeg???? det skal lige siges at det virker som om det kører fint men alligevel vil jeg jo gerne være sikker på og få der hele med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 21:17

Hvor ses det som et pci kort?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 02-05-04 21:41

i aida 32 og når jeg højerklikker på skrivebordet/egenskaber/indstillinger/avanceret/grafikkort

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 21:47

Har du instaleret motherboard driverne? Der er nok en agp driver du mangler der!

Kommentar
Fra : smut

Dato : 02-05-04 21:55

jeg har installeret alt hvad der var med men der var ikke nogen agp driver og jeg syntes ikke jeg kan finde nogen på nettet men det er måske bare mig der ikke kan finde den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 21:58

Prøv lige at gå ind under Kontrolpanel > hardware > enhedshåndtering og se om der er nogle gule advarselstrekanter der!

Kommentar
Fra : smut

Dato : 02-05-04 22:02

det er der det er sm-buscontroler og den er der heller ingen driver til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 22:04

Jo den er med din motherboard driver cd! prøv at tryk på opdater driver og sæt driver cd'en i

Kommentar
Fra : smut

Dato : 02-05-04 22:08

så har jeg prøvet igen men den kan altså ikke finde nogen driver på cden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 22:10

Hvad hedder dit chipset?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 02-05-04 22:13

intel springdale i865pe

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 02-05-04 22:29
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-05-04 23:09

Fik du det til at virke?

Kommentar
Fra : smut

Dato : 03-05-04 17:59

hej tedd jeg må sige du er sgu en knag det virker!!! og jeg har fået en bedre grafik.
jeg faldt sgu i søvn på sofaen igår aftes inden jeg fik din løsning på mit problem

Godkendelse af svar
Fra : smut

Dato : 03-05-04 17:59

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-05-04 00:03

Ja computerproblemer kan være trættende