/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cd Key til Steam...
Fra : Tha_T.I.M.C
Vist : 611 gange
25 point
Dato : 02-05-04 19:15

Nogen som der kan skaf eller hjælpe mig med at finde en cd key til steam som der virker?...

- Tim....

Accepteret svar
Fra : HJV9222

Modtaget 35 point
Dato : 02-05-04 19:43
Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 02-05-04 19:47

Jamen det jo kun til Counter Strike 1.5?...

- Tim...

Kommentar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 02-05-04 19:59

har fundet dem til 1.6... men der ingen a dem der virker... er der ikk et andet sted hvor der er nogle cd keys som der virker!?...

- Tim...

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 02-05-04 21:35

merlin, fona osv. køb spillet, gå tilbage samme dag eller dagen efter og få pengene tilbage!

mvh

ps. det er ikke så pænt overfor dem der køber spillet i sidste ende, men det er det jo heller ikke med en generet key, der er jo også nogen der har den....(måske)

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 02-05-04 21:37

desuden virker en nøgle til CS 1.0 også til CS 1.6 og alle DOD osv.

mvh

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 02-05-04 22:32

......... Køb spillet i stedet for. Det koster kun 100,-........

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 02-05-04 23:46

Ja, jeg må slutte mig til de andre... Du kan ikke forvente at finde en kode på nettet som virker... Det eneste rigtige er at gå ned i din lokale butik eller på www.coolshop.dk og købe dig til en original... DEN virker

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 03-05-04 11:40

hehe spurgte om det samme i sidste uge. Jeg fik mig et cdkey, men mange smartass skulle lige markere sig som nu, gad vide om den opmærksomhedsøgende refi er på ferie men hold ud så får du dig pludselig et cdkey

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 03-05-04 12:53

Jeg skal ikke komme med nogen moral prædiken, ej heller gøre dig eller nogen anden opmærksom på det ene og det andet... Jeg siger bare, at du ikke kan forvente at finde en cd key der virker til steam, da det skal være en original. For bare at kunne spille half life eller andre mods på LAN kan du bruge en vilkårlig 14 cifret kode, men lige så snart du skal spille på nettet, skal du autoriseres gennem en database. Og det samme gælder med steam; Der er en server som indeholder alle de gyldige (originale) cd keys (Steam ID), og når du som person så vil spille via internettet, kan du ikke komme uden om denne server. Derfor SKAL du have en gyldig cd key, og den eneste måde at få den på er via en original cd key. Og jeg foreslår du går ud og køber din egen version. Ikke fordi det rager mig en skid om du bruger kopi versioner eller ej, men så har du din EGEN. Du kan nemlig godt risikere at folk der kun sælger sin cd key har solgt den videre til 60 andre... Og så er du altså ikke alene om den, og så er det den der kommer først til mølle, mens de resterende 59 ikke kan spille over nettet, idet deres cd key er i brug!

Bedre kan jeg sku næsten ikke forklare dig det...

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 04-05-04 09:21

Køb dog spillet.. Det koster, som de andre siger, en hund..
Pænt dårlig timeløn, du har ud af at vente på en her..
Så er du pgså sikker på den virker..

Lyhne1

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 04-05-04 09:51

nej, du er ikke sikker på at den virker....men hvis den ikke gør kan du få en ny

mvh

Godkendelse af svar
Fra : Tha_T.I.M.C

Dato : 07-05-04 16:36

Tak for svaret HJV9222.