/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Msn messenger på T610
Fra : Telmore
Vist : 452 gange
150 point
Dato : 02-05-04 17:14

Er der nogle der hved hvor man kan få MSN messenger på sin Sony Ericsson? Enten Gratis eller til ikke så mange penge. På forhånd mange tak

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-05-04 19:16

msn kan ikke fås til t-610 der skal du op i en p-900

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 04-05-04 17:26

Hey.... Men jeg har set MSN messenger til Nokia 3510 i og, andre farve mobiler.. Men jeg kan ikke finde linket igen... Så det findes, men HVOR?

Kommentar
Fra : Ravensoren

Dato : 04-05-04 17:29

hej

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 05-05-04 15:11

Endelig har jeg fundet MSN MESSENGer til T 610 og alle andre farve telefoner. Så hejhej!

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 05-05-04 18:17

skriv lige hvor please

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 06-05-04 12:26

svar nu telmore jeg vil meget gerne vide det. jeg har selv en t610

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-05-04 15:58

det er nok forde det er ikke helt rigtid

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 06-05-04 16:21

Jo det er rigtigt! Det er noget der hedder: "UMSG"... Vent lidt skal lige finde URL`en igen det ligger inde på WEB også skal i uploade med xgryde. Men vent lige lidt...

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 06-05-04 16:29

Så har jeg fundet det: Dette er linket til WEB http://www.uppli.com

Der inde skal i downloade programmet ned, også uploade det inde på: http://www.xgryde.dk/wap/upload/arkiv/fm.php<<<< Når i kommer ind på siden skal i bare trykke på "login"

Bagefter går i ind på WAP på denne side: www.xgryde.dk/wap/upload/arkiv/ Der inde skulle det i har uploadet så være

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 06-05-04 16:30

Men i SKAL altså have GPRS (tror jeg nok) og det er gratis i skal bare kigge helt til venstre.

Kommentar
Fra : o_k

Dato : 06-05-04 16:40

Tak Telmore